Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Windows 10 ???

Gestart door Peter, 02 juni 2015, 15:09:13 PM

eve

Citaat van: Peter op 02 juni 2015, 18:38:26 PM

Wat mij ergert is het feit dat ze op deze manier je willen overhalen om die Win 10 op deze manier reserveren enz.
Ze hadden het evengoed via een gewoon attachment kunnen doen waar je ja of nee kan aanklikken.


Je hebt dit ongetwijfeld reeds aan Microsoft gemeld...?

??? Erik

Peter

CiteerJe hebt dit ongetwijfeld reeds aan Microsoft gemeld...?

Inderdaad, maar of ze ooit antwoorden als iets hun niet past, is een ander paar mouwen ::) ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

Martin Welberg

Gisteravond eens een navraag gedaan bij een maat van me die in de IT zit, hun technische jongens zeggen dat er geen maar aan zit. Het is voor 7 en 8 bezitters gewoon gratis. Dit is een stap die Windows maakt om verdere synchronisatie tussen computer, tablet en telefoon makkelijker te maken, ze willen naar 1 besturings systeem..

OlivierV

Citaat van: milocomarty op 05 juni 2015, 15:24:42 PM
Gisteravond eens een navraag gedaan bij een maat van me die in de IT zit, hun technische jongens zeggen dat er geen maar aan zit. Het is voor 7 en 8 bezitters gewoon gratis. Dit is een stap die Windows maakt om verdere synchronisatie tussen computer, tablet en telefoon makkelijker te maken, ze willen naar 1 besturings systeem..
Er zit ook helemaal niks, en het eerste jaar kan je gratis updaten als je reeds W7 of 8 bezit. Na dat jaar moet je wel een licentie kopen als je het dan wilt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ward

#19
Bij mij kwam erop gratis update, waarna je na testperiode de gewone versie kan kopen..
Dus je mag een jaar gratis proberen maar nadien ist toch betalen..
Bij apple geven ze ze tenminste echt gratis, zelfs op mn macbook pro van 9jaar oud.
Oke, die zijn mss duurder in aankoop, maar ik heb nu mn laptop 9 jaar, en buiten een batterij  vervangen doet die het nog even goed als 9 jaar geleden...
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Stieven76

Ik denk dat jullie eens goed moeten lezen  ;D ;D

Je hebt een jaar de tijd om de update binnen te halen en te installeren. Eens geïnstalleerd blijft die werken. Geen kosten na een jaar.
Als je na het jaar pas beslist om Win 10 te installeren dan moet je het aankopen.

Martin Welberg

Niet voor win 7 en 8 bezitters..althans dat zegt mijn IT maat

TBCédric

Microsoft is ook (heb ik naar horen zeggen in de ICT les) van plan om van Windows een open source besturingssysteem te maken ivm de zoveel duizenden (nieuwe) virussen die elke dag bij komen. Microsoft haalt trouwens ook meer inkomsten uit hun office pakketten zoals 365 e.d. én veel (/steeds) minder uit de verkoop van hun OS.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

MickeyMouse

Citaat van: Stieven76 op 05 juni 2015, 16:44:06 PM
Ik denk dat jullie eens goed moeten lezen  ;D ;D

Je hebt een jaar de tijd om de update binnen te halen en te installeren. Eens geïnstalleerd blijft die werken. Geen kosten na een jaar.
Als je na het jaar pas beslist om Win 10 te installeren dan moet je het aankopen.
Inderdaad, zo is het!!

Havoc

Citaat van: LS Models op 05 juni 2015, 17:53:37 PM
Microsoft is ook (heb ik naar horen zeggen in de ICT les) van plan om van Windows een open source besturingssysteem te maken ivm de zoveel duizenden (nieuwe) virussen die elke dag bij komen. Microsoft haalt trouwens ook meer inkomsten uit hun office pakketten zoals 365 e.d. én veel (/steeds) minder uit de verkoop van hun OS.

LOL, dat geloof je toch zelf niet? Als ze dat willen doen, dan moet ook al de software die ze van anderen gebruiken vrijgegeven worden. Moet eens goed naar die lijst kijken, die is enorm lang. Lukt nooit. Zijn nog andere redenen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Stieven76

Citaat van: milocomarty op 05 juni 2015, 17:46:22 PM
Niet voor win 7 en 8 bezitters..althans dat zegt mijn IT maat

Dan moet je IT maat ook eens goed lezen  ;) ;)

CiteerThis update will be installed automatically on Windows 8.1 machines that are configured to accept Recommended updates. It is an Optional update on Windows 7, so Windows 7 users will only see this offer if they go to Windows Update and manually install this update. The upgrade offer is not being displayed on Enterprise editions or on domain-joined machines, where network administrators typically manage operating system upgrades.

http://www.zdnet.com/article/get-windows-10-microsofts-hidden-roadmap-for-the-biggest-software-upgrade-in-history/

Microsoft heeft ook de laatste versie van Visual Studio (2015) gratis gemaakt.

Martin Welberg

Lees jij ergens dat je er na een jaar voor moet betalen  ??? Nope, ze vragen nu om te reserveren en updaten binnen een jaar, zou het zelf ook graag zien..

doomslu

Die link van Stieven bevat heel nuttige informatie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76

Citaat van: milocomarty op 06 juni 2015, 00:26:16 AM
Lees jij ergens dat je er na een jaar voor moet betalen  ??? Nope, ze vragen nu om te reserveren en updaten binnen een jaar, zou het zelf ook graag zien..

Haha sry Martin, ik dacht dat je vorige reactie
CiteerNiet voor win 7 en 8 bezitters..althans dat zegt mijn IT maat
op mij bedoeld was  ;D

Huugooke

in uwen balk onderaan staat een wit vensterke, en als ge daar op klikt krijgt ge de uitleg, en het is gratis, het is alleen een reservering