Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Citaat van: efl045 op 31 oktober 2018, 10:05:43 AM
Als de visdraad te dun en de stylo te dik is moet je eens kijken naar de draad van een grastrimmer, die is er ook in veel diktes en een rolletje kost niet veel. Is in iedere doe-het-zelf zaak te krijgenkoop.

Goed idee Franky. Dit heb ik nog liggen. Ik ga eens kijken of dit bruikbaar is.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 31 oktober 2018, 10:33:38 AM
Citaat van: efl045 op 31 oktober 2018, 10:05:43 AM
Als de visdraad te dun en de stylo te dik is moet je eens kijken naar de draad van een grastrimmer, die is er ook in veel diktes en een rolletje kost niet veel. Is in iedere doe-het-zelf zaak te krijgenkoop.

Goed idee Franky. Dit heb ik nog liggen. Ik ga eens kijken of dit bruikbaar is.

Groetjes,
Koen

Ik heb nog een rolletje rode en ook groene draad liggen Koen, misschien een idee voor raamverlichting van gebouwtjes met minder kuise activiteiten  ;D ;D

;)

Koen



Ik heb nog een rolletje rode en ook groene draad liggen Koen, misschien een idee voor raamverlichting van gebouwtjes met minder kuise activiteiten  ;D ;D

;)
[/quote]

Ook niet slecht. Dan moet ik wel andere Preiser figuurtjes aanschaffen  ;D

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske


Soms te vinden op rommelmarkten zijn die ventage vazen met fiberdraad, zit daar dan ook nog een kleuren schijf in...

Koen

Citaat van: loebaske op 31 oktober 2018, 12:51:44 PM

Soms te vinden op rommelmarkten zijn die ventage vazen met fiberdraad, zit daar dan ook nog een kleuren schijf in...

Dag Eric,

Helaas kom ik niet veel op rommelmarkten maar wie weet in Woluwe ...

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

railrunner

Citaat van: Koen op 31 oktober 2018, 11:56:57 AM


Ik heb nog een rolletje rode en ook groene draad liggen Koen, misschien een idee voor raamverlichting van gebouwtjes met minder kuise activiteiten  ;D ;D

;)


Ook niet slecht. Dan moet ik wel andere Preiser figuurtjes aanschaffen  ;D

Groetjes,
Koen

Mogelijk, maar wat tegenwoordig allemaal niet mogelijk is met 3D-print...   Je hebt je kans gemist in Leuven, stand van Aumo dacht ik. ;D ;) :-[ :-[ :-[

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Koen op 31 oktober 2018, 11:56:57 AM
Ik heb nog een rolletje rode en ook groene draad liggen Koen, misschien een idee voor raamverlichting van gebouwtjes met minder kuise activiteiten  ;D ;D
ooit werd hier een liedje over gemaakt "Red lights spells danger !   ;)

ceuleer

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 oktober 2018, 22:59:38 PM
Citaat van: Koen op 31 oktober 2018, 11:56:57 AM
Ik heb nog een rolletje rode en ook groene draad liggen Koen, misschien een idee voor raamverlichting van gebouwtjes met minder kuise activiteiten  ;D ;D
ooit werd hier een liedje over gemaakt "Red lights spells danger !   ;)

Limp Bizkit - Red Light Green Light.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=lBcEaNfw7D4

Koen

Citaat van: railrunner op 31 oktober 2018, 22:56:56 PM
Citaat van: Koen op 31 oktober 2018, 11:56:57 AM


Ik heb nog een rolletje rode en ook groene draad liggen Koen, misschien een idee voor raamverlichting van gebouwtjes met minder kuise activiteiten  ;D ;D

;)


Ook niet slecht. Dan moet ik wel andere Preiser figuurtjes aanschaffen  ;D

Groetjes,
Koen

Mogelijk, maar wat tegenwoordig allemaal niet mogelijk is met 3D-print...   Je hebt je kans gemist in Leuven, stand van Aumo dacht ik. ;D ;) :-[ :-[ :-[

Ja maar daar is het toch niet geschikt om bepaalde houdingen aan te nemen  ;D ;D ;D
Nooit te oud om te leren

Dirkh

En nu weten we ineens hoe die knie uit de kom is gegaan ;D

Koen

Sssst Dirk. Moest je dat nu verklappen  ;D.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Na de terechte opmerking van Gerolf dat de TL-verlichting te grof was en na de hulp van Peter door het bezorgen van speciale LED's, ben ik deze namiddag aan de slag gegaan.
Onderstaand de resultaten van de werkzaamheden. Ditmaal niet de omhulling van de stylo maar het buisje waar de inkt in zat.
Bij deze nog eens bedankt aan Gerolf en Peter (ook voor de fantastische ontvangst!) voor de ondersteuning.

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

loebaske


Sjieke dinges Koen, dikke proficiat, je ziet dat je alles kunt  ;)
Denk zo van een paar jaren terug uw "dat ga ik niet kunnen"  ;)

Koen

Citaat van: loebaske op 03 november 2018, 20:17:25 PM

Sjieke dinges Koen, dikke proficiat, je ziet dat je alles kunt  ;)
Denk zo van een paar jaren terug uw "dat ga ik niet kunnen"  ;)

Bedankt Eric. Ik heb ondertussen geleerd dat het vooral durven is en jezelf in twijfel durven trekken. De opmerkingen lezen en dan daar de conclusies uit trekken. Betekent dit opnieuw beginnen, dan is dat maar zo.
Ik ben blij dat jullie de nodige commentaar geven.
Bedankt iedereen voor de reacties.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Véél beter, Koen  8)
Knap gebouwd, en knap dat je een nieuwe poging deed  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw