V 20

Gestart door argilla, 10 maart 2013, 19:59:02 PM

argilla

Zoals de V60 is er ook eentje van de V20 schaal 0.
Maar er is een klein (?) probleemtje opgedoken. De biller bahn heb ik een morotisatie van Slaters gearbox  GB30R-3M dewelke perfect past voor de V20.
Echter het zijn de aandrijfstangen die een probleem vormen. Deze zijn van plastiek en ja buigzaam tot en met. Dus vervangen door andere matalen stangen.
Natuurlijk niks te vinden als spare parts. Hoe kan ik nu deze vervangen maw hulp gevraagd
Is er iemand die een oplossing heeft of tips of wat dan ook voor degelijke drijfstangen. 

Het forumlid die de V60 heeft verbelgist  ( zijn naam ben ik kwijt) heeft hij dit probleem ook gehad ? Want naar ik meen ( ???) is er hier een B militaire uitvoering van geweest of heb ik het verkeerd ? ( dacht ooit zoiets gelezen te hebben in MSM klopt dit ?)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

niemand van de 0 rijders een idee ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Peter

Stuur eens een mailtje naar Moustique op het TMM forum. Ben er bijna zeker van dat hij er een oplossing voor heeft.
Met vriendelijke groeten
Peter

EricB

0-Forum vzw -- www.0-Forum.be

Hervé

Slaters heeft ook verschillende afmetingen stangen.

GroeteN,
Hervé

eve

Citaat van: argilla op 10 maart 2013, 19:59:02 PM
Zoals de V60 is er ook eentje van de V20 schaal 0.
Maar er is een klein (?) probleemtje opgedoken. De biller bahn heb ik een morotisatie van Slaters gearbox  GB30R-3M dewelke perfect past voor de V20.
Echter het zijn de aandrijfstangen die een probleem vormen. Deze zijn van plastiek en ja buigzaam tot en met. Dus vervangen door andere matalen stangen.
Natuurlijk niks te vinden als spare parts. Hoe kan ik nu deze vervangen maw hulp gevraagd
Is er iemand die een oplossing heeft of tips of wat dan ook voor degelijke drijfstangen. 

Het forumlid die de V60 heeft verbelgist  ( zijn naam ben ik kwijt) heeft hij dit probleem ook gehad ? Want naar ik meen ( ???) is er hier een B militaire uitvoering van geweest of heb ik het verkeerd ? ( dacht ooit zoiets gelezen te hebben in MSM klopt dit ?)

Zou het kunnen dat je V36 bedoelt ipv V60 ?

Erik

argilla

Citaat van: eve op 13 maart 2013, 11:07:53 AM
Citaat van: argilla op 10 maart 2013, 19:59:02 PM
Zoals de V60 is er ook eentje van de V20 schaal 0.
Maar er is een klein (?) probleemtje opgedoken. De biller bahn heb ik een morotisatie van Slaters gearbox  GB30R-3M dewelke perfect past voor de V20.
Echter het zijn de aandrijfstangen die een probleem vormen. Deze zijn van plastiek en ja buigzaam tot en met. Dus vervangen door andere matalen stangen.
Natuurlijk niks te vinden als spare parts. Hoe kan ik nu deze vervangen maw hulp gevraagd
Is er iemand die een oplossing heeft of tips of wat dan ook voor degelijke drijfstangen. 

Het forumlid die de V60 heeft verbelgist  ( zijn naam ben ik kwijt) heeft hij dit probleem ook gehad ? Want naar ik meen ( ??? ) is er hier een B militaire uitvoering van geweest of heb ik het verkeerd ? ( dacht ooit zoiets gelezen te hebben in MSM klopt dit ?)

Zou het kunnen dat je V36 bedoelt ipv V60 ?

Erik


Erik zou kunnen , een vergissing tussen beide V's. sorry  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

Bedankt  Eric B en iedereen voor de reacties. Dat is wat ik wilde de aandrijving. ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

Citaat van: EricB op 13 maart 2013, 08:48:29 AM
Kijk ens bij de firma UHDE.
http://www.spurnull-magazin.de/bauen/fahrzeuge-bauen/fahrwerk-v20-uhde

mvg
Eric
secretaris 0-Forum vzw


is zojuist aangekomen. Prachtig en voor€79 (verzend inclu) zilverachtig metaal 1,5 mm dikte. Mooi strak ge-etst.
Nu alleen nog as busjes vinden ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Dirky

as-busjes
van zodra iets warmer in de werkplaats kan ik je die wel bezorgen... ;)