Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 118

Gestart door ronny-vdv, 21 september 2012, 16:35:39 PM

Kris

Hallo,
Sedert de herschikking van de postroutes krijg ik hem ook 2 dagen later wel een beetje raar dat hij tegenwoordig vlugger in de krantenwinkel te koop is , abonnee zijn is niet meer zo interessant ( ook niet goedkoper denk ik ) dus weinig voordeel , in de krantenwinkel kan je wel beslissen of je een bepaald nummer niet wenst
Kris

Ronald

Troost je; ben hier in de buurt bij 3 winkels geweest en die hadden 'm nog niet. Eentje had nog wel de 117 die ik nog graag hebben wilde. Dus toch gelukkig! ;)

thor

goed gesproken, abonnees eerst of minstens gelijk aan de levering bij de krantenwinkels. ::)
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

bekie

Tel ook al enkele dagen af, helaas, voor de moeite.
Vorige maanden wel op tijd.
Misschien te veel verkiezingsdrukwerk?

:'(
 

Durango

Ook in Noord-Brabant was in alle winkels in de buurt nog geen MSM118 te vinden. :(
Morgen maar eens kijken.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Koen

Ik ben van mening dat Metamedia hier niet in de fout gaat. Zij kunnen onmogelijk inschatten hoelang de post er over doet om deze te bezorgen.
Als de post haar werk doet zoals het moet, zou er geen probleem zijn. Een paar maand geleden kwam de post steeds op tijd maar tegenwoordig is het bij ons een ramp.
Natuurlijk is het niet prettig om te moeten wachten op je tijdschrift maar er bestaan ergere dingen.
Laat ons hopen dat de post snel haar problematiek inziet.
Een abonnement blijft volgens mij toch nog steeds een aantal voordelen hebben. Je moet je niet telkens verplaatsen naar de winkel. Ben je op reis, ligt het tijdschrift gewoon in je bus op je te wachten, wat moet je meer hebben?
Mede dat Metamedia op voorhand over ons geld beschikt, maakt het mogelijk om ons tijdschrift verder te laten bestaan. Je mag niet vergeten dat het uitbrengen van een tijdschrift behoorlijk wat geld kost.
Ik ken een aantal andere tijdschriften die geprobeerd hebben om het op een andere manier aan de man te brengen nl. enkel door winkel verkoop maar deze hebben de strijd niet overleefd.
Anderen zijn enkel nog verkrijgbaar zijn door het nemen van een abonnement (omwille van het beschikbare kapitaal).
Je mag het voortbestaan van ons lijfblad niet in de weegschaal leggen voor een probleem dat niet bij hun ligt.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

railman56

hier ook voor de tweede maal op rij niet op tijd toegekomen, vroeger altijd (bijna) op tijd. nu ja, enkele dagen wachten zal wel niet het ergste zijn.
de honger zal volgende week des te groter zijn.
abonementen zijn nog altijd goedkoper dan losse exemplaren aan te schaffen, uiteraard moet je wel op voorhand betalen en wachten totdat de post is geweest.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ronny-vdv

Als MetaMedia weet dat de Post iets trager werkt, kunnen ze verschijningsdatum iets opschuiven.
Dus vroeger laten drukken, zodat ze op tijd bij de abonnees zijn.
Voor alles bestaat een oplossing, maar je moet ze wel willen zien.
Dus, ik ben blij dat ik niet alleen ben, die deze opmerking maak.
Mvg,

ronny-vdv

marc goovaerts

MetaMedia kan ook de theoretische verschijningsdatum met een week uistellen, waarna iedereen plotseling zielsgelukkig is dat ze hem dàgen vroeger gekregen hebben  ::) Puur een kwestie van perceptie.

Vandaag lag hij voor mij in de krantenwinkel in Borgerhout.

ToThePoint

Ik heb hem vrijdagmiddag gekocht bij de gazettenwinkel en der stonden meer dan de gebruikelijke 3 exemplaren in het schab.
Heb hem al half gelezen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Johnnytrein

Ook hier niks gezien :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Citaat van: ronny-vdv op 28 september 2012, 18:55:40 PM
Sinds het verschijningsdatum verlegd is naar het einde van de maand, heb ik nooit mijn nummer op tijd.
Bij MetaMedia garanderen ze dat de abonnees hun nummers eerst ontvangen vooraleer ze bij de krantenwinkel verschijnen.
De laatste tijd komt hij eerder in de krantenwinkel uit, dan hij bij de abonnees in de bus valt.
Wij, als abonnees, betalen een jaar op voorhand. Ze werken ondertussen met je geld en je haalt er nauwelijks profijt uit.

Voorstel : abonnees ontvangen hun een nummer één voor het einde van de maand.

Anders zie ik het nut van een abonnement niet meer in.

ronny-vdv
Dit was gisteravond één van de punten op de agenda van de redactievergadering. De Post is de laatste maanden blijkbaar zo traag geworden dat de meeste abonnees hun nummer niet tijdig krijgen.
Een lompe machine als de Post, daar krijg je natuurlijk geen beweging in, dus zijn we zelf op zoek naar een oplossing...

Wordt vervolgd...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

ja wadde... ieder zijn mening, hier de mijne: ik betaal één keer per twee jaar en krijg daarvoor (aan de laagste prijs) elke maand een geweldig treinenboekske in de bus gedropt, zonder gedoe. het kan me nu echt geen moer schelen dat datzelfde boekske eventueel oei ai een dag eerder al in de gazettenwinkel lag. who cares!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

boke

Daar sluit ik me volledig bij aan... Ik had er trouwens gisteren niet aangedacht dat ik iets miste in de brievenbus...

doomslu

Ik ben akkoord met jullie, maar toch, onze abonnees mogen verwend worden. Is het niet?  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *