LS Models 2011

Gestart door eve, 25 januari 2011, 17:40:57 PM

tufken

Met een volledig nieuw electronisch component ingebouwd,
meer functies mogelijk en ja kan vanaf dan elk merk decoder gebruiken zonder dat je die nog verder moet gaan programeren.

Dus de functies bevinden zich in de component.

Ook voor de toekomstige modellen
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


cyberbeast

Dat ze maar op hun gemak doen.
Ik heb voor mezelf beslist (ook om financi?le redenen) om enkel nog Belgisch te kopen. Een enkele lok daargelaten natuurlijk.
Als LS aan dit tempo blijft uitbrengen, spreidt dat voor mij de kosten wat mooi meegenomen is. Niemand is doodgegaan omdat een bepaalde lok een paar jaar op zich laat wachten.
 

ward

Inderdaad, vandaag in Leuven hem zien rijden..
??n van de eerste keren alleen zelfs dacht ik, want de keren ervoor werd hij vergezeld van een 13..
Foto is snel snel genomen in het station van Leuven, de HLE18 reed er op het traject Oostende-Brussel/Eupen



Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Davy

Dat LSM maar eerst de M6 rijtuigen uitbrengt om te beginnen [:)]
Ik Leuven stopte den reeks1801 recht voor men neus. gaan we ze nu eindelijk meer te zien krijgen [:)]

TimT

Ik zie ze al een tijdje ze staan af en toe in Oostende(vanaf paasvakantie) en heb ze zelfs gefilmd :D

Groeten Tim

janjozef

veel zullen er niet rijden ik heb ze in brussel-noord nog niet zien passeren

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

...dat schreeuwt om een foto om per uitzondering de regel te bevestigen!... [:D][;)]

edit: en ja hoor, ik heb 'm gevonden in eigen fotoarchief.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

TimT

wat vinden jullie er trouwens van [:D] toen ik ze zag in Oostende zaten er gelijk al deuken in. [B)] In die zwarte roosters het was niet meer mooi plat ik denk dat komt door de warmte van de motor fzo
Groeten Tim

ERVIN

Ik hou er wel van , lekker strak en super modern.[^]

Peter

En ondertussen wacht ik op het verschijnen van de ET 403 treinstellen van de DB. Want die worden blijkbaar ook altijd maar uitgesteld, zoweld in zwart/grijze als in Lufthansa kleurstelling.
Lima had die ook en die waren helemaal niet slecht. Ben eens benieuwd hoe LSM het plaatsen van die ruiten heeft kunnen oplossen.

http://www.hochgeschwindigkeitszuege.com/deutschland/et-403-airport-express.php
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Ja die treinstellen ken ik nog van Lima , ik wilde er als klein manneke altijd graag ??ntje , maar ik heb ze nooit gekregen , toen moest je echt nog uren aan een stuk zagen en zeuren om iets te krijgen h? , en ook dat hielp soms niet..[:I]

Peter

PS: die stellen zijn tijdperk IV, dus zoveel is er blijkbaar in de stroomlijn niet verandert
Met vriendelijke groeten
Peter

Binco

Wel, die 18 vind ik wel iets hebben.[8D]

De nieuwe 19, dat vind ik wel een beetje minder, ik vind dat een lok buffers moet hebben en niet zo'n "bol" (GF-koppeling) van voor [:D][:D].

[:)][;)]

Chris


Binco

Amai Chris,
Ziet er een schoon ding uit [:p]
Mooie foto's ook.

[:)][;)]