Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Eres

Mooie plaatjes weer Olivier, en ja lekker ontspannen en weg van de stress

Wim

OlivierV

Citaat van: Eres op 20 augustus 2013, 18:29:29 PM
Mooie plaatjes weer Olivier, en ja lekker ontspannen en weg van de stress

Wim
Daar in Shitfield is 't nog eens extra gezellig, midden in een veld, de wind, de zon, het licht, ge wordt er poëtisch van.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

Vooral die platgereden duif is een toegevoegde waarde vind ik.
MC

doomslu

En Rian heeft weer zijn werk niet goed gedaan, want die MS96 heeft ook die bruine aflopers onder de ramen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Eres

Gisteren heeft hij ook al zijn best niet gedaan.  Ik zag de Am96 453 op Gouvy en viel mij ook al op dat hij wederom een nachtje overgeslagen had.



Wim

Eres

Citaat van: dieselfreak op 21 augustus 2013, 10:13:57 AM
Vooral die platgereden duif is een toegevoegde waarde vind ik.

Misschien had Olivier wel honger gekregen van dat examen en even op zij gelegd?

Wim

conducteur

Citaat van: doomslu op 21 augustus 2013, 10:28:40 AM
En Rian heeft weer zijn werk niet goed gedaan, want die MS96 heeft ook die bruine aflopers onder de ramen.  ;)
Ben jij niet verantwoordelijk voor de buitenkant? Je moet er toch voor zorgen als er ooit eens een MS96 op de cover van msm staat dat ie proper is? Binnenin zul je van de vloer kunnen eten. ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Eres

Zoals gebruikelijk vandaag maar weer naar Gouvy gegaan. De verassing ws heel groot buiten de hle 1823, Am96 nrs 482 + 487 stond er ook de hle 1357!!!

Ik mocht opnames daar maken mits ik mij aan bepaalde regels hield daar deze nogal veraf stond. Ik heb dus dit gedaan. En daar ik in die hoek nooit eerder was geweest viel mijn oog op een ander soort wagon. Zo te zien miesschien wel tijdperk II of III Maar gelet op de conditie kan hij misschien ok wel eens gebruikt zijn door de brandweer. Wie het weet mag het zeggen Ik weet hier nergens van.

De 1357 heeft gisteren hier proef gereden. Op het baanvak Gouvy - Halconreux daar waar de nieuwe houtfabriek wordt gebouwd. Daar is een nieuw spoor aangelegd met bovenleiding. Maandag worden er nog enkele tests gedaan. Het gaat leuk worden hier







Wim

knibbelknabbel

Is denk ik een tender geweest van een stoomloc, omgebouwd als sneeuwploeg.... ???

OlivierV

Citaat van: knibbelknabbel op 24 augustus 2013, 15:23:08 PM
Is denk ik een tender geweest van een stoomloc, omgebouwd als sneeuwploeg.... ???
Ook het eerste wat in mij opkwam.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Toen ik de wagon zag staan kwam er ook een gedachte van sneeuwschuiver bij me op. Maar na een paar keer kijken begon ik weer te twijfelen. Aan een ex kolentender had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht maar het zou allemaal wel kunnen

Maat bedankt zover

Wim   

dani

zoals ik al mailde , Wim   (en deze keer niet aan iedereen in CC)....  ik denk aan een soort hele vroege bezandingswagon  (sandite)  of één of andere zoutstrooier of zo.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

D_Loc

Hier nog enkele van mijn foto's die ik gemaakt heb toen ik met Luc aan het spotten was.

Berchem, 16 augustus 2013






Noertzange, 16 augustus 2013




Het bijbehorende filmpje kun je hier (klik) bekijken.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

OMC

Geen 1800 te pakken gekregen? Ik zou binnen enkele weken eens tot in Luxemburg willen afzakken om deze jongens eens aan het werk te horen, vandaar mijn interesse  :)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

doomslu

Citaat van: OMC op 25 augustus 2013, 01:21:37 AM
Geen 1800 te pakken gekregen? Ik zou binnen enkele weken eens tot in Luxemburg willen afzakken om deze jongens eens aan het werk te horen, vandaar mijn interesse  :)
Neen, het was ons niet gelukt. Eéntje gezien, in de verte vanaf de autoweg... Dirk kan wellicht wat meer details geven.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *