Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Metpetergaathetbeter


Davy

Dit was één van mijn mooiste plaatsen. Zoals je kan zien aan de grondwerken gaan ze dit stukje natuurgebied naast de Vaart in Wijgmaal omtoveren tot een opslagplaats voor bouwmaterialen.
Zeer triestig vind ik het dat ze voor zoiets een bouwvergunning goedkeuren.


hle1336  Wijgmaal, 13.8.2017
by davy vanmolle, on Flickr

loco

Een nieuwe verschijning om ons Belgisch net. Een flogroene NL-Railtraxx met een dubbele oude getrouwe NS 6400 (6484 en 6482) met 800 Ton staal van Antwerpen-D.S.-Oorderen naar La Louviere Gare Industrielle op 6 november. De volgende dag keerde de trein terug, maar toen stond de zon in het visier. Voor wie interesse heeft, de opname is gemaakt op de zavelberg (Duivenstraat, Monreal) in Mechelen op de grens met SKW. Op de voorgrond zie je de fietsaustrade die Mechelen verbind met Antwerpen en druk gebruikt wordt door pendelaars en gelegenheidsfietsers alle slag met of zonder ondersteuning.


loebaske


Bedankt Peter om de foto met ons te delen... ;) leuke verschijning ook weer bruikbaar voor in model

ERVIN


Geert

Wat een prachtig fietspad naast die lelijke groene loks.  8)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

B_Modelbouw

Een mooi Rocky Rail projectje ...  ;)
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


loco

Citaat van: B_Modelbouw op 09 november 2017, 14:09:22 PM
Een mooi Rocky Rail projectje ...  ;)

Inderdaad, ik al de foto doorsturen naar Paul.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

55erke


Nog een paar mooie van dinsdag ;

20171107_215445 by nmbs 5531, on Flickr

20171107_220059 by nmbs 5531, on Flickr


20171107_215015 by nmbs 5531, on Flickr

20171107_215324 by nmbs 5531, on Flickr

Groetjes
Johan

loco

Dit zijn zeer mooie foto's. Niet vanzelfsprekend met dit winters weer met een lage zonnestand.  Binnenkort moet je de koude voeten er ook nog bijnemen. Jammer dat je niet vermeldt waar je deze opnames hebt gemaakt. Met een klein beetje info zou je anderen kunnen vertellen op welke plaats ze moeten zijn om dezelfde mooie foto's te kunnen maken.

ronny-vdv

Citaat van: loco op 10 november 2017, 09:06:08 AM
Dit zijn zeer mooie foto's. Niet vanzelfsprekend met dit winters weer met een lage zonnestand.  Binnenkort moet je de koude voeten er ook nog bijnemen. Jammer dat je niet vermeldt waar je deze opnames hebt gemaakt. Met een klein beetje info zou je anderen kunnen vertellen op welke plaats ze moeten zijn om dezelfde mooie foto's te kunnen maken.
Dit zijn inderdaad heel mooie fotopunten.
Mvg,

ronny-vdv

55erke

#4962
Hoy
Mijn excuses ,
Alle foto's genomen op lijn 35 tussen Zichem en Diest vanop het fietspad , alle gefotografeerd  op dinsdag 7 november in de voormiddag 😉
Groetjes
Johan 

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Klaas Zondervan

Citaat van: 55erke op 10 november 2017, 17:00:26 PM
Alle foto's genomen op lijn 35 tussen Zichem en Diest vanop het fietspad ,
Dat vermoedde ik al. Je had al eens eerder foto's laten zien vanaf die plek.
Mooie locatie, dat zou zo maar de bestemming van mijn volgende fietsvakantie kunnen worden.