Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Iedereen beroemd

Gestart door Houdini, 16 december 2014, 19:03:16 PM

Houdini

Wie al eens naar Iedereen Beroemd kijkt, weet ongetwijfeld dat Nigel  (van Suriname) zijn kijk op een activiteit of hobby in Belgie geeft en daarvoor naar zijn moeder belt.

De mannen van   HET SPOOR  in St Niklaas waren de sterren deze keer ;)

De video staat nog niet op de website van één, maar als het erop komt, zet ik de link erop.

Morgenmiddag is er een herhaling normaal, voor de geïnteresseerden ;)

Michael

Morgen even opnemen, kijken wat men in St Niklaas uitspookt. ;) ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirky

Ruben kwam prima in beeld!  ;)

NielsVV

Is deze nacht om iets na 24u een heruitzending.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Houdini

Ik vrees ervoor dat het fragmentje niet op de site gaat komen. Dus als iemand kan opnemen en op youtube kan zetten, kan de rest van het forum ook eens zien ;)

Michael

Citaat van: Houdini op 16 december 2014, 19:46:06 PM
Ik vrees ervoor dat het fragmentje niet op de site gaat komen. Dus als iemand kan opnemen en op youtube kan zetten, kan de rest van het forum ook eens zien ;)

Dat gaat mij niet lukken, UPC heeft alles dicht gespijkerd, daar kan ik niets vanaf halen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ceuleer

#6
.

Houdini

Citaat van: ceuleer op 16 december 2014, 19:55:29 PM
Hier de link naar het filmpje, zopas heb ik het geupload in HD kwaliteit.

https://www.youtube.com/watch?v=iyMnTVZ2Bqg&list=UUG9DRnU-BARNoV2_7M7Z5mg

Veel kijkgenot.  ;)

grz,
Gunter

Merci Gunter!!!

Kris

Hallo,
Net eens het filmpje bekeken , ik erger mij wel wat dat er weer zo nodig iemand met een stationschefpet en een fluitje moet in voorkomen , zo kunnen ze weer eens lachen met onze hobby , ik zie nooit iemand op een beurs of in de club met deze attributen , in man bijt hond was het enkele jaren geleden ook van dat , ik heb meermaals moeten horen van kennisen en collega's die weten dat ik modeltreinen bouw of ik ook zo'n pet en fluitje heb , de andere zaken van onze hobby zien ze dan niets meer .
Van cliche's gesproken , en spijtig dat we ze bevestigen


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Houdini

Kris,

ik begrijp je ergernis wel, en vind ook dat je gelijk hebt. Het zijn zulke beelden dat het nogal eens "belachelijk" maakt.

Echter, je begrijpt ook wel dat tv-makers vanuit een ander standpunt vertrekken. Het moet niet altijd een realistisch beeld zijn, het moet vooral "verkopen". En wat verkoopt nu eenmaal beter en gemakkelijker? Juist ja, het wat belachelijker (of in hun ogen grappiger) maken van het geheel.

Verschil in standpunten...of vooral het verschil van (economisch) oogpunt.....

vanmiegroet

Gunter, merci om het online te posten  :)

Tja, eigenlijk wouden ze dat ik nog eens stationschef deed nadat ze een filmpje zagen van een aantal jaren geleden ook opgenomen in Sint-Niklaas.
Ik doe dit niet om me belachelijk te laten maken maar ik denk dat de makers hier gewoon iets herkenbaars wouden insteken.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Houdini

Ruben, trek het je niet aan. Zoals ik in eerdere post al zei, da's gewoon bekeken vanuit een ander oogpunt.

Kris

Ruben,
U bevestigd mijn vermoeden , de filmmakers wensen cliche's te bevestigen , en we geven dan maar toe en gaan dan maar doen wat we anders nooit doen , spijtig van het vertekende beeld van onze hobby , u moet u niet persoonlijk aangevallen voelen
Kris

Dirky

Er zijn honderden hobby's waarbij een uniform hoort. Denk maar aan die gekken die in hun Amerikaans oorlogsmateriaal rondrijden, die rare kwasten die cowboy'tje spelen, de jagers die hier in hun super-camouflage pak met fluo petje de tamme fazanten afknallen... dus Ruben, of je nu die pet opzet voor het filmpje of voor jezelf, trek het je niet aan! je bent niet anders dan de rest...