AMSAC Modulebaan - "Lemur"

Gestart door OlivierV, 05 december 2014, 15:07:14 PM

evan

Ach dat zijn zaken waar je volgende keer weer extra op let.  Dat noemen ze ervaring :)

De sfeer zit er best in en er zijn leuke composities.

Doe maar zo voort 8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

dan nog te bedenken dat er een aantal zaken op zullen geplaatst worden die op en langs lijn 37 staan ! ;)

Cozzy

Al een erg mooi resultaat!
Die verbindingen komen zeker in orde, bekijk het als een gratis cursus oplossingsgericht denken  ;)
Succes ermee!

Groeten,
tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Metpetergaathetbeter

bakken hebben 15 jaar ergens in een stal buiten gestockeerd geweest en al bij al zijn die er nog redelijk bewaard gebleven, misschien het lange stockeren met onrechtstreekse weerbeïnvloeding zijn ook niet bevordelijk geweest voor die modullen !
Groeten Peter ;)

loebaske

Dat is idd. niet gezond, als het watervast gelijmd is scheel dat een pak, als alles van bij de begine goed gemonteerd en gelegd is kan het niet zoveel verschil geven bij het nu monteren van de bakken...

philippe_007

Wat ik wel heb geleerd is om onmiddellijk na montage alles te voorzien van verf of vernislaagje...
Dan is het allemaal toch veel minder gevoelig aan vochtigheid.

OlivierV

#66
Vandaag samen met Marc nog wat verder gedaan aan het groen op bak 3, deze berm zal vol komen te staan met noch wildgras.


Groeiende grasjes by AMSAC Ghent, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

hmmm ziet er mooi uit, doe zo verder...

dani

ik kan me voorstellen dat zo samen aan een module werken toch plezanter is dan in je eentje op je zoldertje of treinkamer te zitten knutselen...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

sdz1976

Ik vind dat toch ook veel plezanter Dani.

Grtz,


Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Dat is een van de successen van een club-baan, samen bouwen aan iets moois  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

#71
Gisteren is er weer verder gewerkt!

Op bak 3 komt er voornamelijk nog meer natuur die aansluit op bak 4, welke al redelijk afgewerkt is.

Alles neemt meer en meer een goede vorm aan, maar er is nog wel enkele avonden werk aan de winkel.
Het patattenveld is het werk van Rik en een groot deel van het andere groenwerk is van mijn hand.

HLD 6215 met 4 M4 by AMSAC Ghent, on Flickr

Marc had het idee om hier net naast het perron een brugje te plaatsen. Het werd een brug met hoofden geïnspireerd op enkele bruggen die je op lijn 50 (Wetteren, Melle) ziet en met metaalwerk van een brugje in de buurt van de club op lijn 59.
Enige weken bij hem thuis hieraan werken bracht hij dit mee en het resultaat is zeer goed geworden.
Het hekwerk komt van bij PB Messing al, de rest van de brug is met gaas en plasticcard gemaakt. Bakstenen zijn afkomstig van een vel met baksteenrelief van bij Schleiper.

Rechts zien we ook een muurtje dat naast de trap ligt die de mensen naar het perron moeten brengen.

Op de achtergrond komt een tunnel waar de auto's door moeten, deze is eveneens van de hand van Marc en net zoals de brug is het portaal gemaakt uit baksteen.

Brugje by AMSAC Ghent, on Flickr

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Fraai werk,eerlijkheidshalve ben ik niet gaan kijken naar het resultaat, dat er best mag zijn ! Vanaf volgend week zullen wij er ook moeten invliegen om het geheel hopelijk op tijd klaar te hebben !
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 april 2015, 09:47:11 AM
Fraai werk,eerlijkheidshalve ben ik niet gaan kijken naar het resultaat, dat er best mag zijn ! Vanaf volgend week zullen wij er ook moeten invliegen om het geheel hopelijk op tijd klaar te hebben !
Groeten Peter ;)
Ik dacht deze week al, want de man die enkele keren zijn "welkom iedereen" opnieuw moest zeggen verkondigde dat er vanaf deze week elke vrijdag werkavonden ingelast worden.

31 mei zal er snel zijn zeg.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 14 april 2015, 11:32:26 AM
de man die enkele keren zijn "welkom iedereen"
gaat net als een ander aantal naar Dortmund, 1mei misschien eens voorstellen om die dag door te werken !
Groeten Peter ;)