Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 89

Gestart door factageklerk, 05 januari 2010, 12:17:48 PM

stevend

In veldegem is ie ook toegekomen , weer een om vingers van af te likken[:D]

loebaske

Hij zat er in [;)][;)] GOAL GOAL GOAL
weet weer wat gedaan, lezen,lezen en dan weer zagen op het forum[:)][:)][:)]
Idd. een prachtige loc de type 60 van Roco, en zoals altijd zeeeer betrouwbaar en krachtige motor (is maar dat ik slepen trek van 3m) en niet teveel bla bla aan de bougies, want je heb er toch maar problemen mee.....

De totale inhoud van ons nieuw lijfblad is weer ferm in orde, bedankt redakteurs[:)][:)]

Jurgen

Ik heb hem niet gevonden in de bus.

Wel heb ik de LS Models Collection gevonden. Toch ook niet slecht voor iets wat eigenlijk al een maand geleden in mijn bus moest steken. [:D]

All?, morgen zal mijn MSM er ook wel bij zijn. Anders heeft de facteur chance da'k 'm nooit zie. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

In mijn bus is hij ook nog niet, dus ik ga dadelijk naar de modelspoorclub (MTD) in de hoop dat iemand er hem mee heeft gebracht [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

[}:)][:(][:(][:(][:(][:(]
De mijne zit er niet bij...
Loebaske, leg hem eens voor uw venster als ge wilt... dan kan ik hem lezen met
mijnen verrekijker. Enne ik zal een smsken sturen als je de pagina mag omkeren, ok ?[:)][:)][:D]
Zal morgen aan de deur staan wachten op de facteur... als het er niet bij is dan
zal ik eens tegen zijnen wissel .... [}:)]

morgen, morgen, morgen,...
mvg,
Paul(ogic)

loebaske

Geen probleem h? Paul, breng die zaterdag namiddag bij je binnen indien je hem nog niet heb, is gemakkelijker dan met je verrekijker[:D][:D] enne den ouwe moet nog werken zenne morgen(vrijdag)[;)][;)]

Gerolf

Net ons lijfblad vastgehad op de club ... weeral de moeite [8D]
De baan "Hove" is zeker erg mooi, maar enkele detailopnames verraden toch n?t iets te goed de bouwtechniek.

Ik was door ??n ding serieus verrast: Het artikel over de WSA is blijkbaar opgesplitst, in het volgende nummer komt er een deel 3b: een WSA gebruiken (niet zo lang als deel 3a, schat ik)
Ik begrijp wel dat het laatste (erg grote) artikel is opgesplitst. Het zouden immers 12 tot 14 pagina's zijn geworden [:I]
Op mijn website heb ik dan maar wat tekst verborgen ...

Het goede nieuws: misschien haal ik de MSM van april nog (maart zou niet gelukt zijn, maar door "deel 3b" hoeft het niet per s?).
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Net ons lijfblad vastgehad op de club ... weeral de moeite [8D]
De baan "Hove" is zeker erg mooi, maar enkele detailopnames verraden toch n?t iets te goed de bouwtechniek.

Ik was door ??n ding serieus verrast: Het artikel over de WSA is blijkbaar opgesplitst, in het volgende nummer komt er een deel 3b: een WSA gebruiken (niet zo lang als deel 3a, schat ik)
Ik begrijp wel dat het laatste (erg grote) artikel is opgesplitst. Het zouden immers 12 tot 14 pagina's zijn geworden [:I]
Op mijn website heb ik dan maar wat tekst verborgen ...

Het goede nieuws: misschien haal ik de MSM van april nog (maart zou niet gelukt zijn, maar door "deel 3b" hoeft het niet per s?).

Het vervolg wordt inderdaad een stuk korter.

Er zullen ook behoorlijk wat pagina's gewijd worden aan N?rnberg in het maart-nummer. Maar nu lopen we erg vooruit h?. [;)]
't Is maar dat mijn valieske al klaar staat. [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

depovero

Een beetje buiten context, toegegeven, Luc, zal die daar verloren lopen, of heeft hij een goed planneke?

Gisteren bij MTD gezien, niet slecht,zoals gewoonlijk.

De mannen van de Z hebben puik werk van gedaan. Wat wil je, als je ne Zgroepje vormt, moet je die blijven oppeppen, h? [:p]

Bravo aan de andere mannen ook, die doen het op hun niveau. [?]

GreetZ,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

modeltreinbart

Ik rij zodadelijk met de fiets naar de carrefour hij zal er wel liggen hoop ik anders heb ik geen leesvoer voor tijdens de pauze.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Paulogic

Amai,

Zit er zoveel verschil op levering van de MSM. Ik woon vlak bij Loebaske en nog geen MSM in de bus.
Abon al een tijdje geleden correct betaald ?

Trouwens als je in de buurt van Erpe-Mere een facteur raar ziet zitten op zijn brommer... t'is de mijne [:D]
Eerst aan zijn beide pantoorgrafen getrokken, dan nen stamp op zijne wissel en dan nog een schot in zijn
inspectieput daarna nog zijn koplampen geweatherd (blauw) en zo weggestuurd...[:D]

Als hij er maandag niet bij is dan is er toch iets foutgelopen, denk ik.

Loebaske,
Ge moet u de moeite niet doen want ik ben het gehele weekend niet thuis...
Toch bedankt makker,

Veel leesplezier allen, ik zal nog een paar nachtjes moeten slapen vooraleer ik ook kan meegenieten ![xx(]
mvg,
Paul(ogic)

Jurgen

Ik denk dat als uwe MSM er maandag niet bij is, dat uwe facteur gewoon thuis in't gips zit zo te lezen. Dan is't nog uw eigen fout. [:D]

Bij mij zat hij vandaag in de bus.
Ik heb hem even heel vlug doorbladert en het ziet er goed uit.

Alleen vind ik het voorwoord een beetje vreemd. Meer bepaald die allerlaatste zin. Jullie gaan blijkbaar in 2019 al terugblikken op het afgelopen decennium. Volgens mij eindigt dat pas op 31/12/2019 waardoor je pas in 2020 kan terugblikken op het afgelopen decennium.
Een klein detail, maar "just is just". [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ludwig

En vandaag lag hij inderdaad bij de krantenboer.
Effe doorgenomen en moet zeggen dat het er weer goed uitziet.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Jullie gaan blijkbaar in 2019 al terugblikken op het afgelopen decennium. Volgens mij eindigt dat pas op 31/12/2019 waardoor je pas in 2020 kan terugblikken op het afgelopen decennium.
Een klein detail, maar "just is just". [:D]
Om nog verder te detailleren: je kunt pas in 2021 terugblikken, want het tweede decennium van deze eeuw loopt van 2011 t/m 2020.
We zitten nu nog steeds in het eerste decennium.

Alain

Ben hem vandaag gaan halen bij de krantenboer (ga toch eens opteren voor een abo) en ziet er goed uit. Artikels die me meer interesseren dan andere, maar is allemaal persoonlijk.[:)]

Is bijna uitgelezen [:D]