MSM 89

Gestart door factageklerk, 05 januari 2010, 12:17:48 PM

trainfreak

citaat:
Geplaatst door doomslu

Solderen met Gerolf: ja! [:)]



Doet dat geen pijn???[:D]
[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv
Dit jaar komt nr. 100 !
Als ik goed kan tellen, is dat pas in 2011. 89 t.e.m. 99 in 2010 [;)]
Neen, tellen kunt ge niet! [:D][:D]
(...) nummer 100 is het februarinummer 2011, te verwachten over... precies 1 jaar! [;)]
Euh, Luc ... wat is dit jaar ? [;)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

citaat:
Geplaatst door trainfreak
citaat:
Geplaatst door doomslu
Solderen met Gerolf: ja! [:)]
Doet dat geen pijn???[:D] [;)]
Als ik zelf de bout mag vasthouden, valt dat voor mij wel mee [}:)] [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv
Dit jaar komt nr. 100 !
Als ik goed kan tellen, is dat pas in 2011. 89 t.e.m. 99 in 2010 [;)]

Gerolf, Je hebt gelijk, ik had geen rekening gehouden met de zomervakantie.[:p]
Maar rond deze periode volgend jaar, 2011 dus, is hij er ![^]

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]

Mvg,

ronny-vdv

just4fun

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

... Ik ben benieuwd wat ze voor de trouwe abonnees gaan doen?...

In ieder geval wel te overwegen, vind ik (als abonne van het eerste uur [;)]).
Paul

erik50

citaat:
Geplaatst door just4fun

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

... Ik ben benieuwd wat ze voor de trouwe abonnees gaan doen?...

In ieder geval wel te overwegen, vind ik (als abonne van het eerste uur [;)]).
Paul


Tja, wat ga je dan doen met mensen die alle nummers via de krantenboer hebben gekocht.
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door erik50

citaat:
Geplaatst door just4fun

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

... Ik ben benieuwd wat ze voor de trouwe abonnees gaan doen?...

In ieder geval wel te overwegen, vind ik (als abonne van het eerste uur [;)]).
Paul


Tja, wat ga je dan doen met mensen die alle nummers via de krantenboer hebben gekocht.

Als je werkt met een genummerd inschrijvingsformulier kan iedereen deelnemen als men nr. 100 koopt. Je kan er ook een vragenlijst aan koppelen (zoals bij 10 jaar MSM) zodat wie MSM bij de dagbladhandelaar koopt ook kan deelnemen. Daarna vul je jouw gegevens samen met de eventuele antwoorden in en kan je een geschenk of model exclusief aankopen of winnen.
Mij lijkt het wenselijk dat iedereen iets kan krijgen dat enkel via MSM te verkrijgen is.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Mr-tsjoektsjoek

Dat is natuurlijk een interessant voorstel, bij een jubileum-nummer.
En niets nieuws onder de zon, wordt door andere tijdschriften ook toegepast, zo gaf (geeft) M?rklin Insider jaarlijks een wagen aan de leden, voor een prijsje.

Maar wat had je in gedachten ? Een wagon, iets voor de scenery, of gewoon een auto die je op je baan kunt zetten.

En in hoeverre zal dit succes oogsten ? Bvb een wagon zal wel bedrukt zijn met een gigantische reclame van MSM. Hoeveel modelspoorders zullen dergelijke wagen op hun, verder naar het grote voorbeeld gebouwde, baan laten rijden ?

Ik wil hier niet negatief klinken, ik ben gewoon wat aan het brainstormen, om de discussie wat op te poken...[:D][}:)][:p]

ronny-vdv

Best een model dat in de werkelijkheid bestaat of bestaan heeft.
Qua budget, zouden we kunnen spreken tussen de 75,00 en de 150,00 euro. Lijkt mij voor iedereen haalbaar. Ik veronderstel dit, want ik wil niemand zijn rekening maken, daar iedereen voor zichzelf andere prioriteiten heeft.
Laat MSM eens rond de tafel zitten met modelfabrikanten zoals LSModels, Roco, Marklin ed.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

marc goovaerts

Als de discussie dan toch open is...
Waarom enkel geabonneerden ? Wie het in de winkel trouw koopt heeft zelfs meer betaald. En op welke schaal ? Net zoals niet iedereen op z'n computer met Gates-software werkt, zijn niet alle modelspoorders automatisch HO-ers.

Gerolf

Iets "los van een schaal" lijkt me een goed voorstel. Een stukje gereedschap, universeel "ruw" materiaal, ... [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Gerolf , wat zou je denken van een gereedschapsset zoals de Miba aan zijn abonnees schenkt. Ik heb van die set alvast heel veel plezier gehad bij mij knutselwerk. Het is natuurlijk ook kwaliteits gereedschap.
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwig

Of inkom kaarten voor b.v. een museum of tentoonstelling?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

domie-o2

Aan een stuk - setje- gereedschap van goede kwaliteit had ik ook al zitten denken!
Op die manier kunt ge ook (onafhankelijk van de gebruikte schaal)een grotere groep lezers tevreden stellen.Wat uiteindelijk de bedoeling is!!!
Dominiek.

janjozef

Waarom geen bon voor een reclamewagen in de schaal naar keuze, te bestellen bij de winkel, modeltrein of boekenwinkel, naar keuze

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem