Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 89

Gestart door factageklerk, 05 januari 2010, 12:17:48 PM

factageklerk

Luc , wanneer krijgen we onze nieuwjaar:I (de cover van het nieuwe nummer)& wat brengt ons het nieuwe modelbouwjaar?
 

Mr-tsjoektsjoek

Geduld is een schone deugd !

't Is nog tien dagen voor hij in de bus valt !

doomslu

Het lijkt misschien een beetje lang, maar hij moet op vrijdag 15 januari in de krantenwinkels liggen.
Ik kan jullie wel verklappen dat hij morgen naar de drukker wordt verstuurd en dat ik 'm al enkele keren gelezen heb.

Cover etc... over enkele dagen. [}:)]

Tests van ... kunnen jullie wel raden zeker?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Anders moet ge direct de cover en de inhoud van nr. 90 ook al meegeven, want daar zitten er ook al op te wachten. [}:)]
't Kan hier precies nooit rap genoeg vooruit gaan. [xx(]

Heb toch wat geduld. We worden nu al snel genoeg oud, het moet niet nog sneller gaan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

jongens je moet dat niet zo bekijken[;)] dat ik jullie precies opjaag[:o)], ik ben een heel geduldig mens. Dit is een vraag uit gezonde nieuwsschierigheid[:)]
 

conducteur

We zijn toch braaf genoeg geweest, Luc?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Baureihe 103

Erg kinderachtig hoor om informatie achter te houden,
het leven is al zwaar genoeg. Maar daar hebben ze hier geen medelijden mee.[:D]

Groet Bert.[:)]
Bestaat er een andere hobby.

Gerolf

Ik denk dat Joris graag eens als eerste een "MSMXX"-draadje opstartte [;)]
E?n artikel(-tje) heb ik ook al gelezen (geschreven). Tenminste, als het in MSM89 staat [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ronny-vdv

Dit jaar komt nr. 100 !
Ik ben benieuwd wat ze voor de trouwe abonnees gaan doen ?
Kan er bv. geen exclusief model op de markt gebracht worden die enkel maar alleen door de abonnees of lezers kan aangekocht worden ? Mss. door middel van een genummerd inschrijvingsformulier ?

Het is maar een idee, maar ik vind dat de lezers ook iets exclusiefs van MSM mogen hebben.

Ik weet het, het is vroeg. Maar als je iets wil doen met de 100ste verjaardag, dan moet je er nu al aan denken of aktie ondernemen.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv
Dit jaar komt nr. 100 !
Als ik goed kan tellen, is dat pas in 2011. 89 t.e.m. 99 in 2010 [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

factageklerk

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Ik denk dat Joris graag eens als eerste een "MSMXX"-draadje opstartte [;)]
E?n artikel(-tje) heb ik ook al gelezen (geschreven). Tenminste, als het in MSM89 staat [:I]



Ja dat ook , maar in dit nummer zou een railtest staan van het type 96 van Marklin omdat ik misschien deze wil aanschaffen
 

Jurgen

Ik wil eventjes reageren dat ik niemand wil aanvallen met mijn eerdere reactie h?.

Ik vind het gewoon vreemd dat mensen 10 dagen voor de verschijningsdatum van een nummer, dat eigenlijk van de maand nadien is, al vragen om een voorsmaakje.
Op de nieuwe Dag Allemaal of de Story moet ge ook altijd wachten tot dinsdag h?. Misschien een slecht voorbeeld deze 2 boekjes, maar bon. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv
Dit jaar komt nr. 100 !
Als ik goed kan tellen, is dat pas in 2011. 89 t.e.m. 99 in 2010 [;)]

Neen, tellen kunt ge niet! [:D][:D]
88 was het januarinummer 2010.
99 wordt het januarinummer 2011.
En nummer 100 is het februarinummer 2011, te verwachten over... precies 1 jaar! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Solderen met Gerolf: ja! [:)]
Test type 96 M?rklin/Trix: ja! [:)][:)]
Test prototype reeks 60: ook ja! [:)][:)][:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik wil eventjes reageren dat ik niemand wil aanvallen met mijn eerdere reactie h?.

Dat weet ik ook wel [:D]

Ik vind het gewoon vreemd dat mensen 10 dagen voor de verschijningsdatum van een nummer, dat eigenlijk van de maand nadien is, al vragen om een voorsmaakje.

Mmm... vreemd vind ik dat niet dat is een gezonde (verslaving) nieuwsschierigheid [:o)]

Op de nieuwe Dag Allemaal of de Story moet ge ook altijd wachten tot dinsdag h?. Misschien een slecht voorbeeld deze 2 boekjes, maar bon. [:D]



Ja, dat zijn nu niet echt voorbeelden [:D] MSM heeft meer klasse[:p]