Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

evan

Citaat van: Geert op 12 december 2022, 22:45:31 PM
Het is er wel gezellig druk op straat, zebrapaden om over te steken kenden ze nog niet...

Geert

"Dodge the trolley" was een gekende uitspraak toen en 10th Avenue kreeg de naam death Avenue door de drukte want daar reden toen ook nog treinen door de straat. 

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Zalig nummer van de Strangers  ,pure nostalgie , maar ik had het eerst niet door.  :-[ ;D

Powered By Diesel

#6844
Vandaag tussen Bilzen en Diepenbeek de Europorte 4001 gespot.
Volgens welingelichte bron heeft de loc testritten / opleidingsritten gedaan tussen Montzen en Aachen West voor operator Medway.


EUROPORTE 4001 Bilzen 16122022 by W Daelmans, on Flickr

running on heavy fuel

55erke


Een Paar mooie plaatjes van de voorbije dagen;


Lineas 186 295 by J S, on Flickr

Medway 186 224 by J S, on Flickr

RTB 186 421 met auto's richting Zeebrugge. by J S, on Flickr

DB cargo 186 238 met lege Autotrein by J S, on Flickr

Groetjes
Johan


ERVIN

Mooie plaatjes mannen , opleidingsritten voor Medway , stel je voor dat we deze hier nog te zien gaan krijgen , dat zou pas de max zijn!!

https://sudexpressmodels.eu/products/product/176


mahtoska1


the_gold

Onlangs met eentje meegereden. Die dingen zien er binnenin nog pikko-bello uit. De buitenkant zwijgen we over..

Klaas Zondervan

Vanaf waar en langs welke route rijden die stellen naar Aachen?

the_gold


Klaas Zondervan

Bedankt voor de reactie.
Ik ging zoeken op spa-aken en toen vond ik dit: https://www.grenstreinbus.be/treinverbinding.php?id=16
Daar zijn gelijksoortige beelden te zien.

the_gold



ERVIN

Man man wat een ravage. Hopelijk is de gewonde persoon er niet te erg aan toe.
Dat die trein ontspoort is verbaasd me wel een beetje , en gelukkig is die niet omgevallen.