Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

the_gold

Citaat van: factageklerk op 22 juli 2021, 18:37:09 PM
Iemand die hier iets meer weet over de toekomst van dit stel?
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10225114639198009&set=gm.2892786404315718
zou overgebracht zijn door een 77er naar Monceau

Linkje werkt niet hier

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#6572
is wel van een gesloten groep op FB vandaar je er niet naar kijken kan, je ziet een afgedankte,in triestige staat verkerende  4006 (Spoetnik omdat hij uit hetzelfde jaar dateert als de ...)weggesleept worden door een 77 .

SuSke

poging om de foto rechtstreeks te linken.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

the_gold

Super dat ze 'gered' is. Dus nmbs holding is terug eigenaar? Of begrijp ik het verkeerd.En dat restaureren, zou dat rijvaardig zijn ook?

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

55erke


De BLS vectron  418 met zijn nieuwe betickering
Onderweg met een ambrogio te Zichem ;

BLS 418 te Zichem op 25 juli 2021 by J S, on Flickr

Groetjes
Johan


Klaas Zondervan

Johan, hoe was de situatie daar vandaag? Ik was afgelopen woensdag in de omgeving van Zichem maar het fietspad tussen Zichem en Diest was ontoegankelijk wegens overstroming.

55erke


Hoy,
Het fietspad is nog steeds afgesloten en staat her en der nog onder water.
Het water is alwel gezakt alsook het water van de Demer.
Ik ben op deze locatie geraakt via het pad over de demerdijk vanuit Zichem.
Hoog gras en orangje hekjes ( werken ) verminderen het aantal spotlocaties momenteel ook wel erg.
Groetjes
Johan

Klaas Zondervan

Aha, dat had ik ook kunnen doen, ben daar vlakbij geweest. Maar ik ben daar ter plaatse niet voldoende bekend om alle paadjes te kennen. Volgende reis een nieuwe kans.

Peter

De Vectron met reklame voor de BLS is zeker niet mis,
maar ik vind de Bombardier versie van de BLS toch nog iets mooier (smaken verschillen hé  ;))

51563 by Peter Verlooy, auf Flickr

Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Vandaag heel veel gezien... dat het leuk was!




















Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Michael

Sven bedankt voor de prachtige foto reportage.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

svvander

Graag gedaan (de foto's zijn echter niet de kwaliteit die ik gehoopt had... fotografie is niet aan mij besteed :-) )
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be