Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Geert

5404 op bezoek TW Antwerpen


5404
by Geert Giebens, on Flickr

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

svvander

Blijft toch imposant he. Mooie foto.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Mvg Karl

ERVIN

Woensdag een dagje gaan spotten in Zichem , het was er met momenten erg druk , en dus weer de nodige pareltjes gezien , enkele vangsten van die dag....

Rhenus Logistics met een MSC shuttle richting Hasselt

Rhenus Logistics by Erwin Janssens, on Flickr

En nog geen 5 minuten later kwam er uit de andere richting opnieuw een Rhenus traxx , ditmaal met voornamelijk GTS containers aan de haak.

Rhenus Logistics by Erwin Janssens, on Flickr

Goederentreinen zijn niet altijd vele honderden meters lang..

Lineas 7706 by Erwin Janssens, on Flickr

En lang geleden dat ik deze Captrain nog eens zag , hebben die hun licentie terug of rijden ze nu nog steeds voor Railtraxx?? Hier met de Linz shuttle.

Captrain 6605 by Erwin Janssens, on Flickr

En een dagelijkse gast , de befaamde " Petroltrein" deze twee rode Traxxen van DB Cargo sleurden hier 36 volbeladen ketelwagons richting Hasselt. En een vriendelijke treinbestuurder.

DB Cargo by Erwin Janssens, on Flickr

55erke


Hoy, 
Mooie vangst Erwin , zeker de 2 blauwe traxxen.
En de lange Petroltrein met 2 rode traxxen blijft tog ook altijd een belevenis om te zien 😉
groetjes

Geert

Ik stel me de vraag aan de hand van de laatste foto, aan welke kant zit de machinist in de traxxen?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

C.B.

Groetjes.
Claudio.

SuSke

Mooie foto's met het typische vervuilingspatroon - de perfecte voorbeeldfoto's  :D :D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Powered By Diesel

running on heavy fuel

ERVIN


svvander

Is dat nu een lichtinval of ziet diene loc er heel erg plastiekerig uit?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel




Nu twijfelde ik echt of het een LSModels of een Alstom was... ::) 8)
Toffe foto Wim!

;)

Alberke

Knappe foto; maar die naden op de koppen is dat "in'techt" ook zo?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Bundesbahnfreak

Citaat van: Alberke op 08 december 2020, 21:40:15 PM
Knappe foto; maar die naden op de koppen is dat "in'techt" ook zo?
Ja,
Hierdoor kan na een aanrijding de volledige kop vervangen worden. Deze is uit polyester.  Is ook zo bij M6 en I11 stuurrijtuig.
Grtn Rudy

SuSke

Zelfs de vuiligheid op het dak is mooi te zien.
Mooie foto.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.