Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

ronny-vdv

Citaat van: svvander op 29 september 2020, 19:08:46 PM
In Londerzeel is deze Vectron ook gespot, las ik op FB. En gisteren las ik dat er eentje van BLS op het Belgische net rondreed... of was het Nederlandse?
Eentje van de BLS.

Instructieritten voor de treinbestuurders van Crossrail.
Mvg,

ronny-vdv

Jappy

Citaat van: Elgar op 29 september 2020, 18:01:00 PM
Oud en nieuw te Mechelen-Nekkerspoel:

Al eerste een wat schimmige foto (het was donker en regende) van de 5404 en 5910 gisterenavond onderweg van Schaarbeek naar de tractiewerkplaats van Antwerpen-Noord.

Hopelijk kunnen we deze machines in de nabije toekomst terug zelfstandig zien rijden als DVIS niet te moeilijk doet...

Hopelijk kunnen we deze idd zo snel mogelijk terug zijn op de baan! Met een rokende 29.013 er bij. Het was toch de bedoeling dit jaar excursies te rijden voor Train World?
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

evan

De 29.013 is in onderhoud ... en dan is er ook nog Corona  :-\
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Elgar

Citaat van: evan op 30 september 2020, 13:34:56 PM
De 29.013 is in onderhoud ... en dan is er ook nog Corona  :-\
Ik had ergens opgevangen dat deze rijvaardig zou zijn en zelfs TBL1+ ingebouwd heeft. Het zou echter DVIS zijn die alles ophoudt.


Vandaag ben ik op zoek gegaan naar de Vectron van BLS Cargo en heb hem gevonden op het doodspoor langs L53A in Muizen!

Deze reed vandaag van Muizen naar Kortrijk en terug. Op de terugweg verliep de rit langs Deinze, Sint-Niklaas en via L54 richting Muizen.

evan

Ha Kjell,  Dat spoor te Muizen kennen we nog he... Doodspoor 440  ;D  Ik had nooit verwacht dat daar ooit nog een Zwitserse loc zou op terecht komen.

De 29.013 is effectief in onderhoud na het seizoen van voor de Corona Periode.  De TBL 1+ zit er inderdaad in, maar de goedkeuringen DVIS zijn inderdaad ook hangende.    We hopen allemaal dat het er van komt!

Leuke foto trouwens!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Inderdaad leuke foto , de DB Vectron draagt op zijn zijwanden de contouren van ons Belgen-landje zo te zien , en ook die BLS is erg mooi om te zien , gaat in de heel nabije toekomst weer een aanslag worden op mijn geldbeugel vrees ik.  ;)

svvander

Ja, diene Belgische Vectron van DBCB wil ik ook toch wel, als 'm ooit uitkomt.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

B_Modelbouw

Die Vectron had al toestemming om in Nederland te rijden ? Dus zal die ook wel op Lijn 12 verschijnen.
Leve de eenheidsworst... laat ze dan maar origineel voor de dag komen met hun schildering, maar uiteindelijk is dat al langer bezig... met de Traxxen

En Ervin je moet die niet aankopen, in model zijn ze goedkoper  ;D ;D ;D
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


the_gold

Citaat van: Jappy op 30 september 2020, 13:09:19 PM
Citaat van: Elgar op 29 september 2020, 18:01:00 PM
Oud en nieuw te Mechelen-Nekkerspoel:

Al eerste een wat schimmige foto (het was donker en regende) van de 5404 en 5910 gisterenavond onderweg van Schaarbeek naar de tractiewerkplaats van Antwerpen-Noord.

Hopelijk kunnen we deze machines in de nabije toekomst terug zelfstandig zien rijden als DVIS niet te moeilijk doet...

Hopelijk kunnen we deze idd zo snel mogelijk terug zijn op de baan! Met een rokende 29.013 er bij. Het was toch de bedoeling dit jaar excursies te rijden voor Train World?

De 5166 staat in Brugge en is ook rijvaardig geloof ik.


evan

Die eerste foto vind ik echt super!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

D_Loc

Citaat van: evan op 01 oktober 2020, 13:33:12 PM
Die eerste foto vind ik echt super!
Wat ik zo jammer vind van deze plek is dat de bovenleidingspalen aan de binnenkant staan waardoor het treinstel altijd doorsneden wordt.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Mooie nachtfoto's van de tram, Dirk.
Ik had ze gisteren al bewonderd op Flickr.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Citaat van: doomslu op 01 oktober 2020, 14:16:41 PM
Mooie nachtfoto's van de tram, Dirk.
Ik had ze gisteren al bewonderd op Flickr.  ;)
Dankjewel Luc, deze trams lenen zich goed hiervoor met al die verschillende kleuren deuren.
Een volgende keer ga ik het blauwe uurtje proberen, daarvoor was ik nu helaas te laat vertrokken.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan