Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Metpetergaathetbeter

#5760
lijken toch allemaal I10'en te zijn, waarschijnlijke toevoeging een 2de klasse :-\  Leuke foto van het mooiste stukje spoordecor in Belgie

Metpetergaathetbeter

#5761

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

OlivierV

Citaat van: the_gold op 24 oktober 2019, 10:01:35 AM
Is er een extra rijtuig toegevoegd in deze trein sinds kort?
Of om welke gaat het?

We waren op fotosafari langs lijn 42 (zie ook de vorige pagina van deze draad.
Normaal heeft de trein 4 rijtuigen i10 (reeds een jaar of  5 zo), maar gedurende de dag kan het zijn dat je eens een stam van 5 rijtuigen en ook een stam van 6 rijtuigen ziet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Lijn50

De werkzaamheden van Infrabel in Brussel-Zuid veroorzaken onder andere de omleiding van enkele Ptreinen van lijn 50a naar lijn 50.
Hier is de S3 8954 Schaerbeek - Kortrijk te zien in Sint-Martens-Bodegem, op 24/10/2019.
Groetjes,
Philippe
B1810--2019_10_24_245 by Philippe Smets, sur Flickr

Rangeerduivel


chef garde

Even verduidelijken: de collega heeft een punt willen maken en ik steun hem hierin!

Stel: u komt morgen op uw werk aan en uw werkgever heeft uw locker weggehaald, uw jas, uw persoonlijke spullen, uw boterhammen, uw drankje, enz. moet uw vandaag maar op het toilet zetten en datzelfde toilet dat misschien al 4 dagen niet gepoetst is, moet u maar op slot doen! 

Daar draait het verhaal van die collega om, geen stuurrijtuig of multifunctioneel rijtuig met dienstafdeling voor de boordchef aanwezig, dus volledig rijtuig afzonderen.  Groot gelijk!  Ik bewaar mijn etenswaren ook niet boven een wc-pot waar een kwart van Vlaanderen mss ooit al heeft opgezeten!

Rangeerduivel

Dat staat natuurlijk niet allemaal in de krant hé Chef-Garde!
(ha, ik zie nu dat jij toevallig ook Wouter noemt! ;D ;D)

Je hebt hier uiteraard overschot van gelijk...

;)

mardig23

In de krant staat "dat ze de treinbegeleider wel eens gingen uitleggen wat de regeltjes zijn".

Het zal dus eerder andersom zijn :D
Mvg Karl

OlivierV

Hier weer die mooie trein met dito landschap op een dito brug.


CFL 3018 @ Nonceveux
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jef

Tuut zei de trein en de statie vertok.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Mooi Kleurenpallet Olivier!  Nu nog een mooie trein er op en de perfecte foto ::)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter