Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

ERVIN

Die BASF wagons zijn voorlopig nog niet in model te vinden  , maar die mogen voor mij ook komen. ;)

DFS

Citaat van: 55erke op 04 december 2018, 19:39:51 PM
@ rangeerduivel
Oeps daar had ik effe overgelezen  :o

@ Erwin
De loc van Akiem heeft 3 rode vlakjes op de zijkand als ik mij niet vergis , het is de 2de keer dat ik hem zie op lijn 35.

Groetjes
Johan

https://www.focus-wtv.be/nieuws/onderdelen-historische-hst-naar-brugge-gebracht


Koen

Citaat van: Andress24 op 29 november 2018, 23:07:35 PM
De 5166 stond vanmorgen al warm te draaien:


Is en blijft toch een machtige machine hé.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Andress24

Citaat van: Koen op 06 december 2018, 12:59:33 PM
Citaat van: Andress24 op 29 november 2018, 23:07:35 PM
De 5166 stond vanmorgen al warm te draaien:


Is en blijft toch een machtige machine hé.

Groetjes,
Koen
Ja, blijft ook mijn favoriete diesel... Zag hem in de jaren 80 dagelijks voorbijkomen uit Winterslag, vaak met een hoop Fords erachter. Hij was wel altijd geel.
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Koen

Ik woonde in mijn jeugd langs de lijn Mechelen - Sint-Niklaas, niet ver van het laatste sein voordat de treinen het station van Mechelen binnen reden (Europalaan ter hoogte van het Mechelsveld). Ik zat dikwijls te kijken naar de locs die daar vertrokken.
Ik heb een fantastische herinneringen aan deze locs. Machtig als deze vertrokken. Ik denk dat daar de passie voor treinen uit ontsproten is.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren


loebaske


Deze containers onlangs live kunnen bewonderen bij Van Hool, ook de produktie..knap
Helaas was het verboden foto's te nemen

55erke


Hoy,
Het gaat blijkbaar vooruit met de productie , eerst zag je er al eens 1tje of 2 tussen de ketelwagens zitten , nu al hele bloktreinen. 8)

Groetjes
Johan

PeterVG

Citaat van: 55erke op 07 december 2018, 10:44:59 AM

Hoy,
Het gaat blijkbaar vooruit met de productie , eerst zag je er al eens 1tje of 2 tussen de ketelwagens zitten , nu al hele bloktreinen. 8)

Groetjes
Johan

Die overgang zou nu wel eens heel snel kunnen gaan. Tot vorige week stond de Rijn te laag voor scheepvaart. Dat probleem is nu van de baan. Alle extra ketelwagens kunnen nu aan de kant en wat overblijft zullen meer en meer nieuwe containers worden. Bij BASF zit de winst in LU. Het duurt 24 uur om een ketelwagen op de complexe site op zijn verlaadplek te krijgen. Met de containers en een verlaadrobot is het nu in 1 uur mogelijk. U begrijpt de enorme logistieke besparing.

55erke


Hoy
Nog enkele schone van dinsdag, 
Te Zichem ;

20181215_112734 by J S, on Flickr

20181215_113013 by J S, on Flickr

20181215_112801 by J S, on Flickr

Groetjes
Johan

55erke


ERVIN

Blijft toch een beest van een loc hé Johan ( 55erke) , ik zie ook dat hij een naamplaatje heeft gekregen.

mark7758


Wacht pauze tijdens het werk. (Wat is je hobby toch een heerlijke baan.)  8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Ja mag een rondje NL doen met een losse loc. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.