Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

ERVIN

#780
Het is toch Godgeklaagd h? , wat hebben ze er toch aan om die locs zo vol te spuiten??[:(!]

trainfreak

#781
citaat:
Geplaatst door Poyaud

Iemand van hier die dinsdag 23/11 op het perron stond te Gentbrugge en die de 6210 heeft 'gespot' ?

Bedankt ,
Dieter.

Ik was het niet, maar kan je vertellen rond welk uur het was?
Er reed dan normaal een extraatje...
Spoorse groeten
Dimitri

Poyaud

#782
Om 10u55 te Gentbrugge richting Gent , om verder te rijden naar Ronse .

Sicco

#783
Een kleine nuance: het TSP heeft nog niks beslist, maar ze willen in elk geval met ons onderhandelen over de modaliteiten

Jurgen

#784
Wie is ons?

Wie gaat die loc dan overkopen?


Dit is nu wel een beetje off topic in dit draadje, maar ik ben toch nieuwsgierig.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

vanmiegroet

#785
yes
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Sicco

#786
ons = een stel liefhebbers die nu bezig zijn om een plan te maken en onderhandelingen te starten.

Michiel

#787
citaat:
Geplaatst door rixke rail

De 2124 onder de tags : [:(][:(!][V]


IRf 4137 Leuven-Kortrijk.
Foto is genomen in de rapte vanuit mijn venster, vandaar de slechtere kwaliteit ! [B)]
Maar ik wou ze jullie toch niet onthouden.

Vanochten heb ik deze HLE 2124 in Eigenbrakel gezien. Schandalig hoe dat ze onder gekliederd is! [:(] Je zou haast de daders met dit soort smeerlapperij onder laten tatoe?ren. Mijn dochter van 4 schrijft niet meer op muren en deuren. Kan je nagaan wat de mentale leeftijd is van dergelijke taggers... [:(!][:(!][:(!]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

#788
Prachtige foto's op ondestaande link.

http://locopage.fotopic.net/c1919943.html
Met vriendelijke groeten
Peter

vanmiegroet

#789
mooie foto's
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

the_gold

#790
Voor de mensen die info willen rond de loc 6003, zei word hoogstwaarschijnlijk bewaard. Een groep personen houd zich er mee bezig.Momenteel word geld verzameld voor de aankoop, vervoer enzoverder.

Kort beschreven door Tobin :

Inmiddels zijn wij gestart met de nodige acties, zoals verzamelen van de aankoopgelden, organisatie van het transport en een nieuwe thuis voor de locomotief.

Op korte termijn wensen wij te praten over de modaliteiten voor overname van de locomotief. Een volledige uitwerking van onze plannen vergt echter meer tijd.
Gezien de doelen van het TSP kunnen wij ons goed voorstellen dat een eventuele redding van de 6003 ook in het verlengde van haar doelstellingen ligt. We rekenen er dan ook op dat we van het TSP de ruimte krijgen om binnen de grenzen van het redelijke onze plannen te concretiseren

Naar de liefhebbers toe willen we graag nog eens herhalen dat het nooit onze bedoeling is geweest om het TSP te overtuigen dat zij de locomotief moeten bewaren. Anderzijds moeten we ons wel realiseren dat de kans bestaat dat ook wij niet gaan slagen in ons opzet om de loc alsnog te redden.

We hebben een erg turbulente week achter de rug, daarom is het belangrijk dat de rust wat weerkeert. Mogen we de liefhebbers dan ook vragen om sereniteit gedurende de onderhandelingen. Als de tijd rijp is, zal ??n van de partijen vast wel een stand van zaken meedelen.

Graag wensen wij iedereen te danken voor hun steun tot op heden.


Een dikke proficiat voor die mannen....[;)]

conducteur

#791
Nog niemand besneeuwde foto's gaan maken?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

#792
citaat:
Geplaatst door conducteur

Nog niemand besneeuwde foto's gaan maken?




Gij weet ni hoe koud da't is zeker? [:D]

Ik heb dat 2 jaar geleden gedaan en veel foto's zijn mislukt omdat ik met een gewoon digitaal toestel foto's neem.
Het resultaat van 3 uur in de kou gestaan te hebben was dus maar slappekes. Vandaar dat ik me alvast niet meer geroepen voel om sneeuwfoto's te maken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TreinTeLaat

#793
citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door conducteur

Nog niemand besneeuwde foto's gaan maken?




Gij weet ni hoe koud da't is zeker? [:D]

Ik heb dat 2 jaar geleden gedaan en veel foto's zijn mislukt omdat ik met een gewoon digitaal toestel foto's neem.
Het resultaat van 3 uur in de kou gestaan te hebben was dus maar slappekes. Vandaar dat ik me alvast niet meer geroepen voel om sneeuwfoto's te maken.



Ik ken het probleem als je in de koude staat met een digitaal fototoestel..., na een tijd heb je foto's die eigenlijk enkel gekleurde strepen zijn en waar je niks van kan maken, soms ook gewone grijze beelden....

OPLOSSING: Houd uw digitaal fototoestel warm !
Als je het omhelst met je handen (en dan natuurlijk ook uit de ijzige wind houdt ?n op tijd afzet als je het niet nodig hebt), dan gaat dat zeker minder snel gebeuren dat je mislukte foto's hebt...

Mattias

#794
Hmmm...

Ik denk eerder dat je je camera best in dezelfde temperatuur laat als de omgeving rondom u. En er enkel de batterij (indien mogelijk) uit te halen bij een kalm moment. Deze kun je in je zakken steken, om ze warm te houden. Batterijen lossen veel energie door de koude! Als je je camera iedere keer warm - koud - warm - koud laat voelen, is de kans groot dat je op een wit scherm zult kijken... van de wasem...
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder