Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM


ERVIN

Seinoverschrijding door de 7724 & 7722.
Wat een ravage!!  :o

B_Modelbouw

De splitsing tussen Lijn 10 en de Antigoontunnel achter Indaver ...

Da's dus een halve haven lam leggen want nu Lillobrug uit gebruik is, is het noordelijke
deel tussen Schelde en kanaaldok onbereikbaar.

Ja, heel die tunnelzone kon je al best mijden met de wagen, nu dus ook met de trein.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC



Olivier77

Een goede avond,
Daarom was het dus file voor de goederentreinen in Deurne langs het vliegveld richting
Antwerpen.
Soms stonden de treinen gewoon stil voor het rood sein daar de vorige trein niet door Berchem kon
en noch zichtbaar was.
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

evan

Allez al m'n werk om zeep  ::)   ;D Dat was een van m'n werven toen ik nog bij Tuc Rail werkte.  Ze gaan daar weten wat doen want bovenleidingpalen zetten op dat stort (letterlijk) is geen cadeau. 
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: ERVIN op 06 februari 2020, 19:52:54 PM
Seinoverschrijding door de 7724 & 7722.
Wat een ravage!!  :o

Straf want die 77's reden bovendien precies ook volgens tegenspoorregime.  Vreemde situatie...  :o   
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

WVA

Alle geluk dat die wagons "leeg" waren, anders hadden we een tweede "Wetteren"

C.B.

Citaat van: evan op 06 februari 2020, 22:30:35 PM
Citaat van: ERVIN op 06 februari 2020, 19:52:54 PM
Seinoverschrijding door de 7724 & 7722.
Wat een ravage!!  :o

Straf want die 77's reden bovendien precies ook volgens tegenspoorregime.  Vreemde situatie...  :o

Seinvoorbijrijding en de wissel niet in veiligheidsstand , is de enige verklaring die ik kan geven.
Zowel de losse rit (2x T77) afkomstig van de Waaslandhaven , als de trein (afkomstig van het Noord) reden elk op normaal spoor.
Groetjes.
Claudio.

doomslu

Kan je dat ook in mensentaal vertellen Claudio?
De meesten van ons rijden met hele kleine treintjes...  ;) :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

#5920
Claudio,  Die kwamen duidelijk van Zandvliet vie L11 op tegenspoor.  Als die van de waaslandhaven kwamen hadden ze gewoon elkaar gekruist.  Aan de wissels en de geregelde kruising (geen engels wissel) is te zien dat ze van Zandvliet kwamen.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mardig23

Ik denk dat ook Evan, ik snap alleen niet dat die 77-ers daar nog vol op de sleep gegaan is. Je hebt daar toch een ruim zicht, en die zou volgens mij ook al in een blok max30 moeten hebben gezeten. Raar allemaal...
Mvg Karl

evan

Vandaar dat ik het ook vreemd vind. 

Ik ken de locatie enorm goed doordat ik als werfleider de vertakking tussen L11 en L10 daar uitgevoerd heb qua bovenleiding.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

C.B.

Kwam degelijk van Waaslandhaven , ik heb de realtime gegevens van beide (losse rit en trein) en de EBP nagekeken.
Groetjes.
Claudio.

C.B.

#5924
Er ligt degelijk een Engelse wissel daar Evan (wissel 63) , daar is het helaas verder mee misgelopen.
Ik kom daar ook hoor. ;)
Groetjes.
Claudio.