Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

ceuleer


Dirky

#5821
blijkbaar bestaat Alpha Trains Luxemburg en ook Alpha Trains Belgium. Dus waarschijnlijk idd Luxemburg

op deze lijst https://www.railcolor.net/index.php?nav=1406157&action=results&object=rbsaf zie je dat alle ATLU's bij AT Luxembourg zitten...

55erke


Knappe foto's Erwin.
Zalig als het zonnetje schijnt en de ene na de andere cargo voorbij komt 😎


mardig23

Mooie foto's, lekker weertje 8)

Ik weet niet hoe lang je daar moet staan op deze reeks foto's te maken, maar als dat daar allemaal op zo een korte tijd voorbijkomt, moet ik daar toch eens gaan spieken denk ik...
Mvg Karl

ERVIN

Ik dacht al dat het Luxemburg kon zijn , maar was er niet zeker van , toch bedankt voor de info.

Het was echt uitzonderlijk druk , volgens een andere spotter die daar ook stond , het was een komen en gaan van allerhande goederentreinen , en zeker voor herhaling vatbaar en dat gaat niet lang duren.  ;)

OlivierV

Onlangs in de buurt van L37 geweest. Ook met kale bomen is het mooi!


SNCB NMBS HLE 1882 @ Goffontaine
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Mvg Karl

mark7758



Haai achtig werk gedaan.
Sinds gisteren heb ik een rijbewijs voor deze Haai.  8)   

P.S. het is maar uiterlijke schijn. De loc luistert heel goed en rijdt heel zachtjes en is zeer Sterk.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

B_Modelbouw

Mooi... maar ik vermoed dat deze niet te zien zal zijn op het Belgische spoornet.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


mark7758

Zeg Nooit Nooit. Al is het maar 1 slagje voor de fotograven.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michiel

Uiterst puberale look, maar ik denk dat je hiermee taggers en grafitti-terroristen de zin ontneemt om het beest onder te kliederen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

BR-59


mardig23

Proficiat met het behalen van uw diploma "haaientemmer" Mark ::) ;D
Mvg Karl

doomslu

Citaat van: mardig23 op 11 december 2019, 08:27:30 AM
Proficiat met het behalen van uw diploma "haaientemmer" Mark ::) ;D
Yeh! Tof. Proficiat.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *