Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

loebaske

Heeft daar iemand foto's genomen van de bovenkant loks??

Geert

Er waren ook heel wat fotografen met beter materiaal dan mijn GSM-ke. Mogelijk wat grootspoor forums afzoeken naar betere foto's?

Een foto van mij toont een bovenkant.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

loebaske


Die heb ik al opgeslagen Geert, waarvoor dank...

Dient als handleiding om te verweren...

ronny-vdv

Zo'n familiedag zou voor mij heel interessant zijn, want met een beperking tussen zo'n 5 à 6 duizend man, dan zie ik gewoon niks.
Als er iemand zo'n invitatie krijgt, mag je het mij laten weten.
Dit zou ik enorm waarderen.
Mvg,

ronny-vdv

loebaske


OlivierV

#4700
Overbrenging van HLD5142 en een GCI-rijtuig van Maldegem naar Brugge. Was wel tegenlicht, had gehoopt op een wolkje, maar soit, gelukkig heeft fotowinkel de boel nog een beetje kunnen redden.


BLOG HLD 7814 @ Wiedauwkaai

Tevens onlangs nog eens met een clublid in de buurt op pad geweest.


ECR E186 179-8 @ Wetteren


DBS 6513 & 6518 @ Wetteren


BLOG - HLE1323 @ Wetteren


BLOG HLE2810 @ Wichelen

Zo kan het wel weer.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Bedankt Olivier , precies een mooie spottersplaats daar.  ;)

Chrisrail

#4702
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Powered By Diesel

Gisteren in Lint unieke goederenwagen gespot:


INFRABEL NMBS SNCB 7795-VTG Armaturenübungskesselwagen 2 Lint 10052017 by W Daelmans, on Flickr

Het gaat over de VTG Armaturenübungskesselwagen welke gebruikt wordt om opleidingen te geven bij chemische bedrijven omtrent het laden en lossen van ketelwagens. Er is een deur gemonteerd welke toegang verschaft tot de binnenzijde van de ketelwagen.

Voer voor de zelfbouwers om deze in model na te maken!
running on heavy fuel

philippe_007


Gerolf

Citaat van: Powered By Diesel op 11 mei 2017, 09:18:51 AMVoer voor de zelfbouwers om deze in model na te maken!

Absoluut !! Maar ik hou het toch maar op TPIII  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Moet je wel een paar mooie foto's van de zijkanten en koppen hebben. Er zijjn redelijk veel kranen en aansluitingen bij te plaatsen, zelfs aan de onderkant van de ketel.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Geert

#4707
Te laat :(, Voor foto.

Zit ik nu op dit moment in de bocht van Ekeren in te dommelen in het zonnetje komt er een 7784 en een 28.. langs, beide in de nieuwe kleuren van LINEAS, die mij wakker maakte. Te laat, :( voor foto.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

krisds

Lineas 7784 by kris ds, on Flickr
ik mocht er vandaag wat meters mee rijden want hij stond een beetje in de weg :).
7403 by kris ds, on Flickr
Deze stond iets minder in de weg, maar een beetje vervormd door mijn gehavend fototoestel, de zoom is kapot...

BC911

Vervormd of niet, mooie en leuke foto's. Bedankt om ze hier te posten. Hopelijk zie ik de 77 hier de komende dagen eens voorbij komen. (misschien dit weekend eens gaan piepen in de bundel... )
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...