Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

OMC

Na een lange afwezigheid kom ik hier nog eens kijken .. en dit draadje wordt nog steeds aardig gevuld! Mooi om te zien uiteraard .. misschien moet ik hier ook eens terug een beetje meer actua posten nu ik opnieuw actief fotografeer want er is zoveel veranderd op het spoor in de laatste 2 jaar alleen al. Doe zo voort heren!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

C.B.

Ik zal ook eens terug beginnen.  :)

Doortocht in Houyet van de (wel echt korte) intermodale containertrein 43701 Zeebrugge Ramskapelle - Bettembourg.
Deze trein had op die dag amper 7 wagens bij. (kun je gewoon in model nabootsen dus.  8)

Groetjes.
Claudio.

loebaske


Geweldige mooie foto, hou van een foto die van hogerop is gefotografeerd

Metpetergaathetbeter

fraaie foto er waren maar 4 wagons beladen ? ;) Mogelijks zie ik het mis want opgemerkt dat er dubbele wagons tsszitten :-\

TBCédric


NMBS MR 439  Schellebelle
by Tren di Cédrico, on Flickr

Speciaal voor de NMBS heeft Siemens een nieuw prototype gebouwd. Gebaseerd op de Desiro ML lijn, is deze geschikt voor IC treinen. Een interieur dat je meer doet denken aan een trein, hogere opstaptreden, een hogere vloer en ramen op gelijke hoogte.

De 08577 was het slachtoffer van dienst. Op 1 april 2016 werd de opdracht gegeven om het stel tegen augustus klaar te hebben.

De speciale MR 08577 te Sint-Mariaburg, L12.


NMBS MR 08577 SE  Sint-Mariaburg
by Tren di Cédrico, on Flickr

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

zou Olivier geen foto's meer nemen ? :-\

C.B.

Citaat van: loebaske op 09 april 2017, 12:16:38 PM

Geweldige mooie foto, hou van een foto die van hogerop is gefotografeerd

Dank je Eric. Alleen spijtig van de takjes van de rechtse boom , die vielen niet zo op toen ik de foto nam , nu wel als ik de foto bekijk.
Gisteren ook al serieus moeten claxonneren omdat iemand vlak naast de ballast zonder fluo te stond fotograferen.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 april 2017, 12:18:23 PM
fraaie foto er waren maar 4 wagons beladen ? ;) Mogelijks zie ik het mis want opgemerkt dat er dubbele wagons tsszitten :-\

Dubbele wagen (gelede wagen) telt als 1 wagen in de samenstelling lijst.
En ja , er waren wat lege plekken op deze trein.
Groetjes.
Claudio.

Metpetergaathetbeter

daarnet kreeg ik van een aardige heer via pm mogelijks een foto toegestuurd, vreemd toch maar dat ik die foto niet bekijken kan, misschien dat die aardige heer hem hier plaatsen wil ? :-\

PeterC

Deze morgen op lijn 75 in Astene: 6228 en 6229 met een sleep oude ballast afgesteld op een zijspoor:




Groetjes, Peter


C.B.

Speciaal voor Erwin.

Doortocht van een nieuwe Class bij Railtraxx.



Railtraxx tijdens doortocht van trein 43986 Aachen West - Zeebrugge te Diest.
Groetjes.
Claudio.

ERVIN

Wow Claudio , machtige foto , waarvoor mijn hartelijke dank!! ;)

Alléé fabrikanten , wakker worden , graag een blauwe Class 66 voor mij. ;D


ceuleer

#4676
Spijtig dat hij zijn laatste rit in deze kleurstelling gehad heeft.

C.B.

Citaat van: ERVIN op 23 april 2017, 18:06:38 PM
Wow Claudio , machtige foto , waarvoor mijn hartelijke dank!! ;)

Alléé fabrikanten , wakker worden , graag een blauwe Class 66 voor mij. ;D

Geen probleem , en ook jij dank je wel Erwin.  ;)
Groetjes.
Claudio.

C.B.

Citaat van: ceuleer op 23 april 2017, 18:11:02 PM
Spijtig dat hij zijn laatste rit in deze kleurstelling gehad heeft, volgens volgende info.

https://www.flickr.com/photos/johnybrauns/34048081511/in/dateposted/

Dat is snel "Ceuleer" , bedankt voor de info.
Nu dit was ook wel een toevalstreffer , want de normale voorziene Class voor deze trein (op mijn foto) hadden ze in Duitsland de ruiten ingeslagen van de stuurpost.
Groetjes.
Claudio.

ERVIN

Bedankt Gunter voor de info. ;)
@Claudio , meen je dat nu , ruiten ingeslagen , waar houden ze zich toch mee bezig tegenwoordig?! >:(