Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

doomslu

Citaat van: stoomlokje op 31 december 2015, 16:50:46 PM
Ik kan de foto's in reactie 10 helaas niet zien :'( :'( :'( :-[
Ik ook niet.
Ik denk dat ze niet meer op Photobucket staan...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Voor mensen die niet veel plaats hebben of graag met korte treintjes rijden:
De kalkpendel gereden door Railtraxx te Engis.


Railtraxx 272 003   Engis
by Tren di Belgica, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Jurgen

Citaat van: stoomlokje op 31 december 2015, 16:50:46 PM
Ik kan de foto's in reactie 10 helaas niet zien :'( :'( :'( :-[

Dat gaat niemand nog kunnen. Het is een reactie van 5 jaar geleden.
Dat is iets dat je op internet wel vaker kan voor hebben. Hoe ouder de reactie, hoe groter de kans dat de foto's niet meer zichtbaar zijn. Dat ligt dus niet aan je pc, maar aan de link die naar die foto verwijst. Soms wordt die foto gewoon naar een andere "host" gezet waarbij de link nog naar de oude "host" verwijst.

Een verstaanbare vergelijking: Als je wil weten waar de laatste nieuwe MSM in huis ligt, dan kan het antwoord zijn "in de woonkamer". Maar als ik dat ondertussen in de keuken gelegd heb, dan ga je in de woonkamer niets meer vinden. Het probleem ligt dan niet bij je ogen, maar gewoon aan het feit dat het magazine verplaatst werd.
Alleen als je weet dat je in de keuken moet gaan zoeken zal je het magazine nog kunnen lezen, anders ben je eraan voor de moeite. Tenzij ik het magazine terug naar de woonkamer verplaats uiteraard.

Het internet werkt net hetzelfde.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stoomlokje

Dag Jurgen,

Dat is dan toch jammer hé , :'( Ik heb zelf nog een aantal 62 'ers liggen die ik moet digitaliseren.
Het had mooi geweest als we dat leiddraadje konden bekijken als voorbeeld.
Dat zou toch een heleboel kopzorgen , over waarop we moeten letten , minder geweest zijn bij de ombouw .
Dat is uiteindelijk toch de bedoeling van het forum om elkaar op die manier te helpen.
In dit geval kon dat het beste met de (helaas verdwenen) foto's. :-\

In ieder geval bedankt , en dan moet ik toch niet een paar nieuwe ogen kopen. ;)
Groetjes,
Saskia

Huugooke

gewoon opnieuw vragen hé Saskia, dan beginnen we daar opnieuw mee

krisds

Citaat van: Bibke op 25 december 2015, 20:32:47 PM
Dubbeltractie komt gewoonlijk uit Budel.
Zowel de Budel als de Balen vertrekken 's nachts vanuit bundel groenland met dubbeltractie. Op de dagen dat er een zandtrein is, gaat er in Balen werkplaatsen soms een 77/78 van de (lege) zink naar de zand, op de andere dagen blijft deze er gewoon voor hangen. 3 mogelijkheden dus, al heb ik niet goed naar de wagons gekeken.

PaulC

Saskia ik heb je een PB gestuurd

Paul

OlivierV

Citaat van: stoomlokje op 01 januari 2016, 21:12:13 PM
Dag Jurgen,

Dat is dan toch jammer hé , :'( Ik heb zelf nog een aantal 62 'ers liggen die ik moet digitaliseren.
Het had mooi geweest als we dat leiddraadje konden bekijken als voorbeeld.
Dat zou toch een heleboel kopzorgen , over waarop we moeten letten , minder geweest zijn bij de ombouw .
Dat is uiteindelijk toch de bedoeling van het forum om elkaar op die manier te helpen.
In dit geval kon dat het beste met de (helaas verdwenen) foto's. :-\

In ieder geval bedankt , en dan moet ik toch niet een paar nieuwe ogen kopen. ;)
Groetjes,
Saskia

Ga eens kijken in het subforum, ombouwen of zoek gewoon algemeen op het forume "ombouwsels van mijnentwege", daar staat ook een ombouw van een 62 van roco tussen met foto's. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

B-Cargo

Hallo,
Voor de treinfotografen: sinds 6 januari en dit tot 15 april, vinden er heel omvangrijke werkzaamheden plaats aan de bovenleiding te Aachen West.
Tijdens meerdere weekends (vanaf R6 - 14h tot R1 - 04h) wordt alle goederenverkeer omgeleid, oa via Aachen Haubtbahnhof, Welkenraedt en Montzen.
Af en toe met gekoppelde opduwlocomotief.
De gelegenheid om hkm's te spotten op L37 en 39.

Groetjes,

Davy

Zaterdag de HLD 7777 gezien in station Berchem. Spijtig geen foto :(

Peter

Echtgenote was vanmorgen even naar de winkel geweest en stond voor de overweg (Hoboken-Polder)
Volgens haar uitleg kwam er een oranje kleurige lok voorbij. Iemand enig idee welke dat kan geweest zijn (stopte aan de werken hier aan de lijn richting Antwerpen-Kiel))
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Citaat van: Peter op 13 januari 2016, 11:03:44 AM
Echtgenote was vanmorgen even naar de winkel geweest en stond voor de overweg (Hoboken-Polder)
Volgens haar uitleg kwam er een oranje kleurige lok voorbij. Iemand enig idee welke dat kan geweest zijn (stopte aan de werken hier aan de lijn richting Antwerpen-Kiel))
G2000 van Railfeeding?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Denk het niet. Volgens haar summier omschrijving was het een met een stuurstand in het midden van de lok
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Eentje van "COLAS-Rail" misschien. Ik weet alleen niet of die een of meerdere G1206 in dienst hebben.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mark7758

G1206 is niet toegelaten in Belgie.
G2000 zou zeker kunnen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.