Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM


Huugooke

De museumtram maakt geen reclame meer voor het museum.

Herwig

aan Huugooke,
Zo te zien kwam u juist terug van Verschooten  ? 
Een keurige, sobere "Miva"-PCC.

marc goovaerts

Citaat van: Huugooke op 24 december 2015, 20:16:43 PM
De museumtram maakt geen reclame meer voor het museum.
Al een hele tijd niet meer. Het was ook stupied. Ze begonnen ermee reclame te maken vanaf het moment dat het museum gesloten werd voor renovaties. Wat ik ook een paar keer tegen de bestuurder gezegd heb..

Huugooke

Citaat van: Herwig op 24 december 2015, 20:35:42 PM
aan Huugooke,
Zo te zien kwam u juist terug van Verschooten  ? 
Waar is dat? Is dat een bakker, want die worden zeldzaam in de stad?

Herwig

#3890
aan Huugooke,
Modelbouwwinkels(1) nog zeldzamer dan (warme) bakkers(2) 
U bent  , op uw fotostandpunt Meirbrug-Antw.,   onmiskenbaar onderweg van Verschooten(1) naar Goossens(2), is 't niet ?
Kerstinkopen zowel voor de hobby als voor de inwendige mens ?
Was die Miva-tram ingeschakeld in de reguliere dienst of eerder een speciale rit ?


Huugooke

#3891
Die tram kom je regelmatig tegen op lijn vier, hangt van de stelplaats af waarschijnlijk.
Heerlijk rijden; lederen zetels zonder vieze en natte plekken, smalle deuren dus geen buggy's om over te vallen.
Waar is trouwens die 2de warme bakker? Lng Koepoortstraat=weg.
PS: kan ook van Kathelijnevest zijn: HiFI of onderdelen, postzegels, koffietje, ...

Geert

Citaat van: Huugooke op 24 december 2015, 20:15:11 PM
Lier



Enkele minuten ervoor stond ik bij de overweg in Kessel statie te wachten toen deze sleep voorbijkwam. En ik had net geen fototoestel bij...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Herwig

 [ aan Huugooke,  u heeft een (Kerst-) P.M. ]

Huugooke

Citaat van: Herwig op 25 december 2015, 12:57:00 PM
[ aan Huugooke,  u heeft een (Kerst-) P.M. ]
Ik zie niks Herwig (rendier gestruikeld?)

Herwig

   [ aan Huugooke:    Rudolf   ( P.M. ) was nog onderweg, maar slee haperde bij gebrek aan sneeuw, achter slordig liggende tramsporen ].

ERVIN

De 7772 kwam ofwel van Balen-Werkplaatsen ofwel uit Budel , is de zeer zware ertstrein.

Bibke

Dubbeltractie komt gewoonlijk uit Budel.

OlivierV

Tekstje van op flickr.
Dicht bij mij thuis ligt de lijn 53 van Schellebelle naar Leuven.
Tussen Wichelen station en dat van Schellebelle zijn er heel wat fotopunten waarbij er weggetjes langs het spoor lopen die net wat hoger liggen dan het spoor. Zo ook dit punt op een landweg die uitkomt aan de overweg van de Bruinbekestraat in Schellebelle.

Het verkeer is er in vergelijking tot 2 jaar geleden heel erg homogeen geworden, alle reizigerstreinen worden gereden met Desiro's. Het goederenverkeer is wel nog afwisselend genoeg(Class 66, 13, 21, 28/29, 77/78, DBS 6500), maar overdag erg mager (meestal 1 of soms geen cargo per uur).

NMBS SNCB AM 08 133 @ Schellebelle
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

stoomlokje

Ik kan de foto's in reactie 10 helaas niet zien :'( :'( :'( :-[