Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

trainfreak

#1560
citaat:
Geplaatst door OMC

Gaat er de komende dagen dan met de 29.013 gereden worden? Want die uit de loods halen doen ze meestal niet zomaar heb ik me in Schaarbeek eens laten vertellen.


Men zal afgelopen nacht de loc al beginnen opstoken zijn zodat zij vandaag een ritje kan doen?
Ofwel rodageritten, ofwel is er een groepsuitje geboekt?
Spoorse groeten
Dimitri

railman56

#1561
geen weer om een hond door te jagen maar deze mannen presteren het toch maar.





marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ratje

#1562
knappe foto's marc, vooral die 77 is een postkaart waard.
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

D_Loc

#1563
Afgelopen zondag werden er in Luxemburg pendelritten gereden tussen Ettelbruck en Bissen met stomer 5519 en diesel 1817.
Ik heb daar het e.e.a. gefilmd met het volgende resultaat:
Filmpie

Maandag heb ik nog wat sneeuwopnames gemaakt in Hollerich met als doel de benzinetrein naar Bertrange (zie MSM 100 en SJ 183) welke op dit moment nog steeds door een 1800 wordt gereden, de vraag is voor hoe lang nog... Er zijn er nog slechts 2 in dienst, nl de 1817 en 1818.
Nog een filmpie
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Davy

#1564
Iemand enig idee van welk land deze is?



Em is zeker niet mis. De grotere versie van de HLD77-78

ronny-vdv

#1565
Dirk,
Mooie filmpjes, man !

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

#1566
citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Dirk,
Mooie filmpjes, man !

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]

Absoluut!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

#1567
citaat:
Geplaatst door Union Pacific

Iemand enig idee van welk land deze is?



Em is zeker niet mis. De grotere versie van de HLD77-78


Het is Tsjechi?, zie http://www.sd-kd.cz/
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Davy

#1568
Een reeks 27 en 21 stonden 2dagen warm te draaien in het station te Landen





railman56

#1569


dat het ijzig koud is weet iedereen ondertussen. bemerk de ijskegels op de tankwagons. de foto is een beetje wazig door de weersomstandigheden en het uitvergroten.[:(]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Binco

#1570
Davy & Marc,

Allebei leuke foto's!
Laat goed zien hoe koud het wel is!
Die 21 zo tussen de I6'en is een leuk zicht [:D]

[:)][;)]

bolle neus

#1571
citaat:
Geplaatst door D_Loc

Afgelopen zondag werden er in Luxemburg pendelritten gereden tussen Ettelbruck en Bissen met stomer 5519 en diesel 1817.
Ik heb daar het e.e.a. gefilmd met het volgende resultaat:
Filmpie

Maandag heb ik nog wat sneeuwopnames gemaakt in Hollerich met als doel de benzinetrein naar Bertrange (zie MSM 100 en SJ 183) welke op dit moment nog steeds door een 1800 wordt gereden, de vraag is voor hoe lang nog... Er zijn er nog slechts 2 in dienst, nl de 1817 en 1818.
Nog een filmpie


B-Cargo

#1572
Ter info voor de ge?nteresseerden: er werden gisteren reeds acht 26'ers naar Cuesmes overgebracht. Volgens een collega verdeler worden ze er gesloopt.
Groetjes,

itchy

#1573
citaat:
Geplaatst door B-Cargo

Ter info voor de ge?nteresseerden: er werden gisteren reeds acht 26'ers naar Cuesmes overgebracht. Volgens een collega verdeler worden ze er gesloopt.
Groetjes,

Nou bedankt voor dit leuke bericht :-s
Ik vraag me af wanneer de 20ers aan de beurt gaan zijn... Het wordt stilaan h??l saai bij de NMBS...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

OMC

#1574
Er zijn momenteel nog enkele 20ers in de omloop, voor hen geldt dat als er grote defecten zijn dat ze aan de kant gezet worden heb ik vernomen uit goede bron. In maart zouden reeksen 26/23 ?cht aan de kant gaan, ik zie af en toe al wel eens een loc van de reeks 23 afgesleept worden naar Antwerpen-Noord, ik vermoed dat de bundel naast de machinistendepot daar stilaan een waar kerkhof aan het worden is ...
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be