Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Paulogic

#1515
Tja... ik ben al content dat mijn duim ergens inzit... het gaat hier de Outingtour op
vind ik.

'Heb je wat gezien, toon het ons...' in zo'n geval liever niet zulle...[:D][:D][:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

#1516
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Tja... ik ben al content dat mijn duim ergens inzit... het gaat hier de Outingtour op
vind ik.

'Heb je wat gezien, toon het ons...' in zo'n geval liever niet zulle...[:D][:D][:D][:D][:D]



Amai komen jullie samen in dezelfde wagen ![?] Toch maar opletten Paul ![:o)][}:)][:D]

Groeten Peter[;)]

swarol

#1517
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Haha... bewijs... Evan kon hem weer niet inhouden zie...
Hij heeft een modelhuisje geplaatst op de baan... zie foto 4[:D]



loopt percies ook een klein spoortje heen, denk dat het een bevallingshuisje is van de nmbs waar ze kleine treintjes opvoeden [:D][;)]

zeer mooie foto's trouwens
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

OMC

#1518
Wederom leuke foto's Evan, jullie pendelen tijdens de daguren blijkbaar ook tussen Mechelen en de werf in Zemst? Ik dacht dat dat 's nachts gebeurde, maar blijkbaar is dat nu ook (sporadisch?) overdag? Fijne job heb jij, geen handlanger nodig ofzo? [8D]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Durango

#1519
Van de hobby je werk gemaakt. Perfect.
Mooie platen Evan[:D][:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

#1520
Hehe Thanks [;)]

Hoi Omc,

Wel dezer dagen rijden de 3 penduleertreinen van 06h00 tot 22h00 en snachts veilig geparkeerd.

Morgen tegen het einde van de dag 20h00 gaan de 55ers uitgerangeerd worden zodat ze binnen kunnen in Schaerbeek.

Smiddag is de pendulee trein te zien op het spoor tussen mechelen en vilvoorde kant richting Brussel.

Groetjes





Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

#1521
Bedankt voor de info Evan, en je mag gerust John zeggen hoor [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Binco

#1522
Heeft er iemand al de nieuwe serie 18 gespot in de omgeving Antwerpen?
Hij zou toch stilletjes aan in dienst mogen komen op de IC-N[:p]

[:)][;)]

Re 460

#1523
Ja, ik heb deze sinds vorige week zien rijden.
Spijtig genoeg niet kunnen fotograferen.
Duwt IC richting Essen en meermaals gezien voor station kapellen rond 16H30

vanmiegroet

#1524
hij rijdt ook naar Oostende
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

OMC

#1525
En de 1828 heeft vorige week zaterdag op Turnhout - Antwerpen - Turnhout gereden vertelde een vriend me.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Binco

#1526
Dat van naar Oostende heb ik ook al gehoord,
dat interesseert mij wel , kan ik hem eens gaan filmen aan de Kennedytunnel, mijn vaste plek [:D]

Alleen zou ik dan wel zeker wille weten welke het is. (treinnummer)
De site waar ik meestal op kijk (BeLuxTrains) heeft deze nog niet in zijn lijst opgenomen.

Iemand een idee? of al vastgesteld?

[:)][;)]

ward

#1527
Sinds deze week is er blijkbaar ook een 18 in combinatie met M6 rijtuigen op de lijn Gent-Antwerpen.
Ik denk dat die rond 8u10 ri Antwerpen gaat, en rond 9u25 dan terug richting Gent. Helaas altijd het verkeerde moment, zodat ik nog geen foto heb kunnen nemen..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

OMC

#1528
Ik heb daarstraks onderweg naar het werk een 18 gezien die richting Antwerpen-Centraal reed, dat was rond 15u40. Ik denk dat dat de IC 1814 Oostende-Antwerpen was.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Michiel

#1529
Verrassing! Vanochtend werd ik in snelheid genomen, door een reeks 18II in reguliere dienst op lijn 124 Brussel-Charleroi, die het station van Eigenbrakel binnen snelde. Vandaar dat de in de haast genomen foto in half-schemer nogal wazig is gebleven. [:I]

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)