Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

ERVIN

#1095
Ik heb de 2828 gisteren ( zondag 08/05) zien voorbij komen in Hasselt.
Mooie foto's mannen.[;)]

Driesel

#1096

Gisteren te K?ln-Ehrenfeld in de avondzon:



Groeten,

Dries

Michiel

#1097
Voor het eerst dat ik een reeks 29 II voor de lens kreeg. Het was kwestie van (te) vroeg afdrukken, want een moment later werd het zicht belemmerd door de stoptrein dat op dit spoor aan kwam zetten.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

#1098
Vreemd perspectief. Geeft een apart effect. Mooi Michiel.


Onze vriend Dirk (D_loc) heeft weer enkele mooie filmpjes opgeladen. Deze vind ik bijzonder [:p]: http://www.youtube.com/user/DLoc567#p/u/4/VsgjaVLFaxE
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OMC

#1099
Een filmpje van de 5216 die volle kracht de Athus Meuse beklimt in 2000, simpelweg heerlijk! Op het kanaal van deze man zijn nog meer video's van de reeksen 52, 53 en 54 te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=uwEFNJlaReM&feature=related
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

#1100
Het is niet alleen een mooie locatie, maar de beelden zijn ook haarscherp , knap staaltje van filmen hoor.

Bedankt voor de link Luc.[;)]

Bruno

#1101
Zwijndrecht

ERS 189 098 met Padova-Shutle 40131 welke met ruim -80 reed

De 9220 naar Brussel Zuid met op kop de NMBS 2835 en direct achter de loc een geel/blauw rijtuig
Den Haag Centraal

Mat'64 944 en 452 vertrekken vanaf Den Haag Centraal als sprinter 9853 om 14:06, wegens werkzaamheden tussen Gouda en Utrecht rijdt deze trein maar tot Gouda

OMC

#1102
Vandaag reed er vanuit Kijfhoek (en Roosendaal ook deels) een loctrein bestaande uit - op ??n na - locs van het type CLASS 77 met bestemming Antwerpen-Schijnpoort. Later zal de vloot locs verdergereden worden naar Frankrijk volgens onoffici?le bronnen. De foto's:


Doortocht te Heide met Captrain 6602 op kop.


De sleep te Antwerpen-Schijnpoort.


Vanaf de achterkant gezien.


Poging tot uiting van artistiek gevoel ... zal het maar bij muren schilderen houden zeker!? [:D]

En het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=tI1P-JKL708

Tot ??n van de dagen [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Kees-Jan

#1103
Mooie foto's!

vooral deze:



onderschrift: 'k heb 'tr ??n! oh nee acht [;)]

K-J

chef garde

#1104
Ze worden blijkbaar goed verankerd met remschoenen!

Class 66 en Class 77, ken er niet veel van en zie niet veel verschil in de locs eigenlijk, behalve dan dat ding op het dak.  Iemand een idee waar dit voor dient??

OMC

#1105
Dat ding op het dak is de airco, of in de volksmond: het duivenkot [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

C-rail

#1106
Knappe foto's John! Welke camera en lens gebruik je?

Kees-Jan

#1107
Ook leuk:





Kees-Jan

NB de foto's zijn met toestemming van betrokkenen gemaakt [;)]

Durango

#1108
Ai das mooi. [:D]
En Chips ik wou dat ik dat ook kon, maar dan moet ik eerst een tijdmachine bouwen om me bijna een eeuw terug te smijten in de tijd en naar Colorado om dat te doen.[:(][:D]
Mooie foto's zo Kees Jan
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

#1109
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Ook leuk:


Kees-Jan

NB de foto's zijn met toestemming van betrokkenen gemaakt [;)]






In de US rijden er veel maatschapijen met exact dezefde schildering... oa "Genessee en Wyoming"

Cool[:p]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.