Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Win Startset (MSM Nr 39)

Gestart door n/a, 28 juni 2005, 23:37:39 PM

n/a

Heeft iemand informatie gevonden over de wedstrijd?  Buiten een vermelding op de kaft van het nummer 39 vind ik er niets van terug.

Dank om mee te helpen zoeken !

karthuizer

#1
Zie het artikel: verweren deel 8!!![:p]

Gerolf

#2
Een mogelijke inzending hiervoor zou kunnen zijn:
Er wordt gesproken om roest te maken vanuit staalwol in azijn. De staalwol ziet er na een nachtje 'trekken' inderdaad als mooi schroot uit. Giet echter de 'afgewerkte azijn' daarna niet weg: die is prima om natuurhout chemisch te wheatheren: door ermee te penselen of het hout erin te dompelen krijg je verschillende mooie effecten.
1) niet zelf gevonden - het stond ooit in SJ
2) een digitale startset interesseert me niet, dus als iemand dit als inzending wil gebruiken, doe gerust ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

#3
Ik denk dat het de bedoeling is dat op het einde van de artikelen reeks "uit al de gegeven" tips de beste getrokken of verkozen wordt , en die krijgt de set . Of ben ik fout ??
Misschien krijgen we een verduidelijking in het volgende nummer .[?]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

nico

#4
De Bedoeling is eigenlijk om in het volgende nummer al een winnaar te loten onder alle inzendingen. Stuur jullie tips dus maar door mensen, we zijn nummer 40 immers al aan het afwerken.

laurens66

#5
mag ik weten om wat voorn startset het gaat?
Merk, type?

nico

#6
Het gaat om een digitale startset van Fleischmann ter waarde van 270 euro. Je leest er alles over in het artikel over verweren. Overigens, de actie is verlengd (cfr. nieuwsrubriek op de homepage) vanwege de verwarring die er blijkbaar heerst over waar nu precies staat hoe je de digitale startset kan winnen.