Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat lag er onder de boom ?

Gestart door Gottardo, 25 december 2009, 10:46:11 AM

Rangeerduivel

Ik moet je helaas tegenspreken Dani,
De maten van de containers zijn allemaal ongeveer dezelfde,maar de bevestiging wil nogal eens uiteenlopend zijn.
Sommige merken hebben gaatje in de container en pinnetjes op de wagon(bvb Mehano),anderen hebben dit dan weer omgekeerd,pinnetjes op container en gaatjes in wagon(bvb Roco)
Bovendien staan pinnetjes en gaatjes van verschillende merken niet allemaal op verschillende afstand van elkaar,en dus wordt het vastzetten van een container niet altijd even gemakkelijk.
Als je trein vloeiend rijdt(zonder schokken) blijven ze meestal wel op hun plaats staan,maar dit is relatief...

Sorry,mijn fout ook niet! :'(

;)

argilla

Aangekomen.... gekregen van mijn 3 bloemetjes van kinderen.
EMD 70 SD MAC in warbonnet kleuren van mijn favoriete RR Santa Fé op schaal 1/29 cabine personeel ( 2 stuks) cabine verlichting dash lights , kortom de hele mikmak  , 2 motoren per boogie .......more power  ;D ;D  83 cm lang . Enkel nog wat relingen en kleine stukjes aanbrengen off......we go to haul fright across my garden ........hihihi...












argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

raf

hallo

juist met DHL aangekomen


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Veel plezier er mee Raf en Marc!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Niks onder de boom, enkel enveloppes... en heb er mij iets mee besteld... de anonieme tipgever zal wel weten wat.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Marc-Maurent,

Hoe groot was die boom waar die Santa Fe onder lag ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

dat zal waarschijnlijk een flinke eik geweest zijn die nog in het bos stond, om zo een groot pak onder te leggen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Van de echtgenote en de kinderen lag het prachtig Brawa model van de E95 in tijdperk II versie onder de boom.
Bij het grote voorbeeld is er nog altijd een van deze  (de grootste Duitse elok) nog altijd rijvaardig, maar dan wel in de kleurstelling van de voormalige Deutsche Reichsbahn van de DDR

Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

Citaat van: Peter op 02 januari 2014, 14:16:19 PM
Marc-Maurent,

Hoe groot was die boom waar die Santa Fe onder lag ;)


Hey Peter, die boom was al weg van de 27/12 die naalden weet je wel niet te doen. Pakkjes dienst deze morgend afgeleverd. Moest vanuit den Ameriek komen. En verpakt dat was....wel stevig,  zullen ginder weten dat er hier in den belgiek nogal eens gesmeten wordt met de pakketjes zekers ! :D 8)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15