Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat lag er onder de boom ?

Gestart door Gottardo, 25 december 2009, 10:46:11 AM

Gottardo

Hallo allemaal,

allereerst wens ik jullie allemaal een heel gezellig kerstfeest, met niet al te veel familieruzies of zatte nonkels (het schijnt dat dat (al te) vaak voorkomt ;)), maar w?l met onder de boom hopelijk ook iets leuks voor de minispoorwegen.

En daarmee ben ik meteen on topic: zoals dat vaak in andere (Duitse) fora gebruikelijk is, wil ik ook hier eens een beetje "nieuwsgierigen" naar wat de kerstman zoal voor jullie in petto had.  Natuurlijk interesseren me de diverse parfums, games en sokken iets minder; zoals jullie waarschijnlijk al begrepen hebben, bedoel ik hier de diverse "spoorwegcadeautjes" die er zoal in de Benelux onder die boom gevonden werden (of nog zullen worden).

In mijn geval ligt er (officieel) een Hobbytrain SBB Re474 "Cargo" en een Minitrix "Hanggartner"-wagenset onder de boom.  ("officieel", omdat ik off the record (om de familieleden niet al te zeer te choqueren) nog heelwat (= teveel) andere zaken gekocht heb, die meteen naar de treinenkamer gesmokkeld werden).

Maak er maar een fijne kerstdag van !

Gottardo


C-rail

Een prettige Kerst aan iedereen!

Bij mij lagen er 5 LED-bars onder de boom, om m'n M1-rijtuigen op te smukken!

C?dric

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

factageklerk

 

glamo

Een massa bovenleidings artikelen.[:D]
 

Jurgen

Euh, moet nog beginnen met uitpakken. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Daar zorg ik zelf wel voor [;)] Styreenstrips, lijm, verf, en enkele tijdschriften [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OMC

Bij mij lagen er naalden van de kerstboom zelf onder [:D]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Binco

een roco 2018![:D]

...met decoder!

chef garde

Een nieuwe portefeuille met daarin 100 euro, die komende maandag ge?nvesteerd wordt in een type 28.

SuSke

Vooreerst aaniedereen een Vredevol Kerstfeest gewenst.

Wat onder de boom ligt, blijft daar liggen tot met Nieuwjaar.
Kerst is voor ons een feest zonder pakjes.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

railman56

een hulpstukje met zaagblad voor op mijn dremel [:)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

dirkske

Bij mij zullen er (want de kerstman moet ze nog bestellen[:D])6 ertswagens van B-models onder komen te liggen.
Ik hoop wel dat het nog onder de kerstboom is en niet onder de paasboom[:o)]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

dikken

Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Gerolf

Aanvulling: een familie Preiserkes in kermisstemming [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw