Zomaar een gedachtenspinsel

Gestart door Alain, 19 december 2009, 22:44:21 PM

Alain

Ik was vandaag in een treinwinkel in onze provincie en ik was daar niet alleen, (Kerstinkopen denk ik) :D
Misschien stond ik wel naast sommige forumleden zonder dat we het van elkaar wisten. Zaten misschien mensen van eigen dorp daar binnen. Het idee zit al langer in mijn hoofd maar nu pas durf ik het eigenlijk hier neer te schrijven, dus schiet mijn idee niet direct af.B)

Zoals ik bij sommige onderwerpen pracht van banen en materiaal zie, is het misschien eens een idee om een soort opendeur in te richten bij leden die dat wensen natuurlijk.
Door mijn werk kom ik regelmatig bij mensen die een baan staan hebben en daar nooit mee naar buiten komen wat zeer jammer is. Er zijn tuin-opendeur dagen, er is kunstenaars bij buren, etc...

Waarom op beperkte schaal eens een weekend inrichten voor treinliefhebbers. Is nog altijd mooier in het echt dan op foto en film. Het is inderdaad zo dat je een heel deel van je privacy blootgeeft maar degenen die komen komen voor dezelfde interesses.

Het zou jammer zijn dat die banen eens niet wat meer ogen zouden zien.

Dus vuur maar af, misschien probeer ik het warm water opnieuw uit te vinden.8D

Groeten Alain

chef garde

Beste Alain, misschien moet je het draadje ivm de forummeeting een beetje in de gaten houden.  De volgende is een nieuwjaarsreceptie, thuis bij Erik De Noorman.  Misschien dat er daarna eens bij jou kan verzameld worden???