Linkeroever - Centraal: het einde!

Gestart door Binco, 18 december 2009, 18:58:36 PM

Binco

#60
Deze foto had ik nog en leek me wel geschikt om eens te vragen of het uitzicht van het ballast nu wel goed is?
Ik vind het wel goed alhoewel als je het vergelijkt met bv. de profi's van Fleischmann is dit veel bruiner.[?]

de foto is weer getrokken met de gsm vandaar de mindere kwaliteit.[V]

Sicco

#61
Dat heeft niet alleen met je GSM te maken, als je een foto van de ballast wil laten zien zou het wellicht een idee zijn als je daar ?berhaupt.... de ballast op zou kunnen zien. Dit is bij mijn weten een foto van een reeks 16. Verder moet je zorgen dat wat je wil laten zien goed belicht is, dus het licht moet komen van de kant waarvan je de foto neemt en niet zoals nu, waarin alles in de schaduw staat.

Binco

#62

Is deze foto dan beter?[:I]
Persoonlijk vind ik wel dat je het ballast een betere beoordeling kan geven op de foto met de 16 dan op deze...
Wat je nog ziet zijn de perrons in wording...
De perrons worden "opgevult" met piepschuim gesneden met weerstanddraad[:p] en dat geeft echt een heel goed resultaat!

chef garde

#63
Uw ballast is prima!  De foto: neem misschien een (bureau)lamp in uw linkerhand, het fototoestel (of gsm) in de rechterhand om een foto te maken.  Nu komt het natuurlijk licht van helemaal achteraan, daar blinkt alles, vooraan doffer.

Maar, persoonlijk dan, vind ik uw laatste foto duidelijker dan die met uw 16, want die laatste trekt dan teveel mijn aandacht! [;)]

Binco

#64
Even een oud draadje oppikken.

Ik ga hier even de laatste 2 foto's van de baan nog plaatsen en dan wordt er weer een hoofdstuk afgesloten.
De baan bestaat niet meer en dus mag dit draadje ook verwijderd worden!!
Het heeft niet echt een meerwaarde gehad voor ons forum, integendeel [:(] Behalve dan misschien dat iedereen vrij is in het kiezen van de naam voor zijn modelbaan.[}:)]




Dit zijn dus nog de overschotten, ??n van deze dagen ligt dit op het containerpark.

[:)][;)]

Michiel

#65
Wees niet te streng voor jezelf. Elke creative prestatie is een meerwaarde. Maar nu je dit project definitief hebt afgesloten, wat zijn je volgende (potenti?le) projecten?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Binco

#66
citaat:
Geplaatst door Michiel

Wees niet te streng voor jezelf. Elke creative prestatie is een meerwaarde. Maar nu je dit project definitief hebt afgesloten, wat zijn je volgende (potenti?le) projecten?



Het is allemaal nog niet zeker maar misschien heb je dit draadje al eens tegengekomen...?
[:)][;)]

vanmiegroet

#67
Antwerpse haven in 1990?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

evan

#68
Go Stephen!!![;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

#69
citaat:
Geplaatst door Binco
Het heeft niet echt een meerwaarde gehad voor ons forum, integendeel [:(]
Dat zou ik zomaar niet stellen. Elk leerproject is interessant [;)]
Het is wel een beetje jammer dat de foto's uit je draadje verdwenen zijn [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw