Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Linkeroever - Centraal: het einde!

Gestart door Binco, 18 december 2009, 18:58:36 PM

Binco

eindelijk is het zover mn eigen baantje.
eigenlijk is het meer een baan-diorama:D
het is een een doorrij station met afstelbundel.
sporenplan:
imghttp://i629.photobucket.com/albums/uu14/binco_Train/linkeroevercentraal.jpg?t=1261159329/img

voor alle duidelijkheid
niks is gebaseerd op het vroegere station van linkeroever!

conducteur

#1
Op welke schaal is datte? 1/10000?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Binco

#2
citaat:
Geplaatst door conducteur

Op welke schaal is datte? 1/10000?



in HO ???[?][?]

Binco

#3
ik ben vollop bezig met de kurk op maat te snijden en te leggen!
een ambetant werkske maar tmoet ook gebeuren![:D][:D]

foto's volgen!!!

dirkske

#4
Met v??????l details????????[:p]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

conducteur

#5
citaat:
Geplaatst door binco

citaat:
Geplaatst door conducteur

Op welke schaal is datte? 1/10000?



in HO ???[?][?]


Daarnet was de afbeelding amper 2cm? groot.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Binco

#6
citaat:
Geplaatst door conducteur

citaat:
Geplaatst door binco

citaat:
Geplaatst door conducteur

Op welke schaal is datte? 1/10000?



in HO ???[?][?]


Daarnet was de afbeelding amper 2cm? groot.



da was dan een foutje zeker?[:D]

Gerolf

#7
Het verbaast me eigenlijk een beetje dat Peter hier nog niet op gereageerd heeft...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modeltreinbart

#8
Linkeroever was een kopstation bij mijn weten (artikels) en jij maakt er een doorrij station van . Dit is niet echt conform met de realiteit (of de geschiedenis). Je kan miss beter dan een andere naam bedenken voor je baant want er zullen klinknageltellers of struikelen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Peter

#9
citaat:
Je kan miss beter dan een andere naam bedenken voor je baant want er zullen klinknageltellers of struikelen.

Laat ze dan maar struikelen of zelfs op hun sm..vallen.
Mijn (Belgisch) station heet Sauvegarde, de naam van een station (nu stopplaats) tussen Boom en Puurs op lijn 52. Nu heet die stopplaats trouwens Ruisbroek-Sauvegarde. Mijn station heeft buiten de naam NIETS met het echte gemeen.
Dus niks van aantrekken en zuiver je eigen goesting volgen[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Binco

#10
@peter
wel dat is bij mij ook.
-linkeroever - centraal heeft ook nooit bestaan!
-linkeroever had ook nog een doorrij station vlak naast de ring
-het is een van mn lievelingsplekjes (de vervalle perrons naast de ring) en k woon zelf ook in linkeroever daarom vind ik het een leuke naam.
mij kan het niet schelen als er andere mensen moeilijk doen[:D][:D]

Rochevalien

#11
Iedereen is natuurlijk vrij een naam te kiezen voor zijn modelspoorbaan maar als je iets bouwt dat niet bestaat geef het dan een naam.... die ookniet bestaat.Dat is mijn mening en heeft niets te maken met klinlnagels tellen of muggenziften.

Gerrit

jeroen

#12
Hey,

De halte Linkeroever aan de Antwerpse ring is ook ??n van mijn favoriete plaatsen.
Ben benieuwd naar jouw baan !
Alvast veel succes ermee en foto's altijd welkom !

Jeroen

Sicco

#13
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Iedereen is natuurlijk vrij een naam te kiezen voor zijn modelspoorbaan maar als je iets bouwt dat niet bestaat geef het dan een naam.... die ookniet bestaat.Dat is mijn mening en heeft niets te maken met klinlnagels tellen of muggenziften.


Helemaal mee eens, want je wekt een indruk die je elke keer weer moet weerleggen. En als je een bepaalde plaats extra leuk vind, kun je ook iets bedenken dat er een beetje op lijkt, maar toch anders is. Iets noemen naar iets bestaands en dan iets bouwen dat er in de verste verten niet op lijkt, is misschien zelfs een beetje flauw [:D]

Overigens in dit geval zou je natuurlijk best kunnen doen alsof er een gehele nieuw station Linkeroever is gemaakt met reizigersvervoer, omdat de haven daar zo is uitgebreid. Maar dan moet het wel een nieuw station zijn. Ik denk overigens dat Antwerpen LO in de originele staat een heel erg inspirerend station is om na te bouwen als kopstation

modeltreinbart

#14
Ik wou hier geen slecht draaiende discusie uit krijgen maar ik wens je in ieder geval veel succes met je project en ik volg het zeker mee op net als alle andere project die mij boeien.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)