Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Model van het jaar verkiezing online werkt niet!

Gestart door Gert1, 16 december 2009, 09:57:15 AM

Gert1

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Te gierig om een postzegel te kopen, ja. [:D][:p]

(Sorry, kon het niet laten. [;)])



Ha, ha! Wij Hollanders hebben een bepaalde reputatie bij jullie he? [;)] Nu, deze Hollander heeft het afgelopen jaar de Belgische economie weer flink gespekt met vele LSM-modellen, twee abonnementen op Belgische treinenbladen en een bezoek aan Spa-Francorchamps!

Wat de postcode betreft: ook ik heb geprobeerd om geen Nederlandse, maar een Belgische postcode in te voeren, maar dat maakt geen verschil: toch allerlei foutcodes. Het script voor de online verkiezing is eerlijk gezegd broddelwerk...

mvg,
Gert

Michael

Na vele pogingen en verschillende email adressen en een ander huis adres in Belgi? te hebben opgegeven uiteindelijk toch gelukt.

Maar zo mooi en prachtig als het tijdschrift is, zo tegenstrijdig lijkt de website, ik begrijp een heleboel mensen  hun frustratie, maar ik denk dat dit een keuze is van de redactie, de informatieve kant van de website werkt, het forum werkt super, gezien alle commentaren en het blad, dat is voor iedereen wel duidelijk.[:D][:D][:D][:D][:D]

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Basaffretons

Uit de mysql-error leid ik af dat je voor elke categorie verplicht bent om voor de volledige top 3 (of top 2 bij de personenrijtuigen) een keuze moet maken.

Zodra je een positie open laat, leidt dit tot een probleem bij het bewaren van je antwoorden.


Groeten,
Kristoffer

doomslu

citaat:
Geplaatst door Basaffretons

Uit de mysql-error leid ik af dat je voor elke categorie verplicht bent om voor de volledige top 3 (of top 2 bij de personenrijtuigen) een keuze moet maken.

Zodra je een positie open laat, leidt dit tot een probleem bij het bewaren van je antwoorden.


Groeten,
Kristoffer

Bedankt voor deze informatie. Ik geef het door, zodat het de volgende keer wel werkt. [;)]

De redactie heeft hier helaas niet veel mee te maken.
Maar, we werken er aan om alles dit jaar een beetje mooier en beter te maken! [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gert1

Ik heb het zojuist nog een keer geprobeerd.
Als ik een onzinadres invoer, met een Belgische postcode, dan gaat het warempel goed. Zodra ik mijn bestaande adres met m'n Nederlandse postcode invoer, dan gaat het fout.

Tsjonge zeg, wat voel ik me als Hollander welkom...
Ik ben abonnee vanaf het eerste nummer, maar rekening houden met het feit dat Hollanders het blad ook lezen en oprecht belangstelling hebben voor de Belgische spoorwegen en dus graag mee willen doen, dat is kennelijk nooit opgekomen bij degene die deze enquette online heeft gezet.

mvg,
Gert

just4fun

citaat:
Geplaatst door Gert1
... wat voel ik me als Hollander welkom ...


Moet even opmerken dat ik me ook heb proberen aanmelden op een Nederlandse site, met hetzelfde probleem, maar dan omgekeerd.
Mag niet, maar komt in beide richtingen voor. Jammer!
Paul

erwin9

Ik heb enkele keren moeten proberen, maar na de derde keer is alles vlot verstuurd!
Dus, volhouden en blijven proberen !!!
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Gert1

citaat:
Geplaatst door just4fun
Moet even opmerken dat ik me ook heb proberen aanmelden op een Nederlandse site, met hetzelfde probleem, maar dan omgekeerd.



Welke site Paul?

mvg,
Gert

T03

Spijtig, maar na 2 keer proberen, het werkt voor mij ook niet.

Marc.
"I have a train riding in my brain"

janjozef

niet wanhopen je kan toch ook schriftelijk deelnemen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

just4fun

citaat:
Geplaatst door Gert1

Welke site Paul?


Heeft absoluut niets met modelbouw te maken: www.soezie.nl .
En nu zie ik ook dat ze de site volledig hebben aangepast, waarschijnlijk zal ??n van mijn mailtjes daar misschien voor iets tussen zitten [;)]? Vroeger kon je geen landenkeuze op die site maken en had je dus enkel de Nederlandse en daar kon je enkel een gebruiker aanmaken met volledige adresgegevens, met inbegrip van een Nederlandse postcode.
Eureka, ze hebben dat dus aangepast! Maar dit is dus niet voor modelbouw. Jullie Nederlanders hebben wel gelijk als jullie reklameren dat jullie niet online kunnen deelnemen, ik heb nooit het tegendeel beweert.
Paul

Sicco

Gelukkig! Er is weer een nieuwe model van het jaar verkiezing op de site

...die opnieuw niet werkt om precies dezelfde reden als vorig jaar

Fijn dat de opmerkingen zo serieus zijn genomen! [:D] [;)]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Sicco


...die opnieuw niet werkt om precies dezelfde reden als vorig jaar

Fijn dat de opmerkingen zo serieus zijn genomen! [:D] [;)]



Sicco,
Wat een heerlijk spontane opmerking!!!!!!Groeten Peter[;)]

argilla

Alles werkt perfect bij mij op 13/12 om 9.44 in de VM.
Heel overzichtelijk mogelijkheid tot stemmen.
Waarom zijn onze kiesbrieven ook zo niet ![:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Sicco

Maar jij hebt dan ook geen Nederlandse postcode [:)]