Model van het jaar verkiezing online werkt niet!

Gestart door Gert1, 16 december 2009, 09:57:15 AM

Gert1

Zojuist twee keer geprobeerd om de online model van het jaar verkiezing in te vullen.
Helaas gaat het mis. Ik krijg een of andere melding dat er een programmafout optreed.
Het lijkt mis te gaan zodra ik mijn (Nederlandse) postcode invoer.
Vermoedelijk is er bij het programmeren geen rekening gehouden met het feit dat er ook abonnees in NL wonen en die hun Nederlandse postcode proberen in te voeren.

Kan de redactie, of meta media, of de webmaster hier naar kijken en dit euvel herstellen?

mvg,
Gert

conducteur

Ik krijg dit te zien:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' , 2, 8, 9, 3, 4, 1, 11, 3, 1)' at line 1
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

cyberbeast

 

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

b-shunting

minibaantje tp 4,diesel

itchy

Ik geef het na vier pogingen (op twee verschillende computers) op.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

chef garde

Van mij direct gelukt, bedankt voor het deelname, ipv uw deelname.

Jurgen

Wat kunnen we winnen? [:D]


Mijn deelname is trouwens ook meteen gelukt zonder problemen. Misschien dat er op sommige momenten te veel volk op de server van Metamedia zit en dat er dan iets fout gaat.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eddy

Wat kunnen we winnen?

een jaarabonnement op MSM.
groeten Eddy

itchy

JA! eindelijk gelukt!

en zelfs de spelfouten zijn op evenwichtige wijze verdeeld bij MSM:
"Bedankt voor het deelname / Merci pur votre participation"
[:D]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Gert1

Sorry hoor, ik heb het nu 5 keer geprobeerd. Zowel met een Windows PC als met een Mac. En telkens komen er die foutmeldingen. Het spijt me te zeggen, maar dit is geen programmeerwerk, maar prutswerk...

Verder zit er nog een inhoudelijke fout in: de BR 64 is niet door Trix uitgebracht, maar alleen door M?rklin.

mvg,
Gert

Peter

Ik kan verkeerd zijn, maar volgens mij is de 64 wel degelijk een Trix model waarvan ook een 3-rail versie (m?rklin) is gemaakt. Ondanks dat M?/Tr een bedrijf zijn bestaan de ontwerp afdelingen nog altijd apart. Trix ontwerpers hebben trouwens de speciale (dure) modellen ontworpen, modellen die "Helaas" niet meer geproduceerd worden.

PS: bij mij werkte het verkiezings programma van de eerste keer.[:D][:D]
PS-2 Itchi heb je Java op je comuter? Mss. helpt dat
Met vriendelijke groeten
Peter

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Gert1


Verder zit er nog een inhoudelijke fout in: de BR 64 is niet door Trix uitgebracht, maar alleen door M?rklin.


Nummer 22359 bij TRIX

Gert1


Sicco

Bij mij werkt het ook niet en er is geen 'back' of opnieuw-optie dus je kunt bij nieuwe pogingen weer alles opnieuw invullen. Daar heb ik geen zin in. Het is trouwens toch weer gewoon een populariteitswedstrijd en geen objectieve model van het jaar verkiezing, omdat er geen enkele objectieve factor wordt gebruikt om de modellen met elkaar te vergelijken. Maargoed, daarom heet het ook een wedstrijd en geen verkiezeing [:D]