Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuweling onder modelspoorders

Gestart door b-shunting, 15 december 2009, 14:50:21 PM

b-shunting

hallo allemaal

ik ben al een tijdje lid maar vond het best
om me eens voor te stellen
ik heb 14 jaar
en ben al 3 jaar geinteresseerd in treinen
ik heb me ingeschreven voor de minibaantjeswedstrijd
en het onderwerp is  tp3 ,in de omgeving van de waalse
kant

minibaantje tp 4,diesel

conducteur

Ha! Leuk. Welkom! We zijn al met drie, ik (ook 14 jaar),jij en Ruben. Of tel ik verkeerd? Leuk onderwerp, ik doe precies het tegenovergestelde voor mijn minibaantje...
modern, tijdperk V, Ergens in Vlaanderen, maar zeer dicht op de taalgrens-De naam van mijn dorp is lamieux, afgeleid van mieux, wat beter betekent.- op een autoloze zondag(dat bespaart mij veel geld aan autootjes).
Kijk vooral rond hier en op internet en op websites van forumleden.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Binco

citaat:
Geplaatst door conducteur

Ha! Leuk. Welkom! We zijn al met drie, ik (ook 14 jaar),jij en Ruben. Of tel ik verkeerd? Leuk onderwerp, ik doe precies het tegenovergestelde voor mijn minibaantje...
modern, tijdperk V, Ergens in Vlaanderen, maar zeer dicht op de taalgrens-De naam van mijn dorp is lamieux, afgeleid van mieux, wat beter betekent.- op een autoloze zondag(dat bespaart mij veel geld aan autootjes).
Kijk vooral rond hier en op internet en op websites van forumleden.



we zijn met vier[:D]
(ik ben ook 14[:D])

Peter

Welkom, welkom.
Hoe meer jongeren deel gaan uitmaken van het forum hoe beter, want dat wil zeggen dat er bij de jeugd toch nog interesse is voor modelspoor, en dat is hoopvol voor de toekomst
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Peter

Welkom, welkom.
Hoe meer jongeren deel gaan uitmaken van het forum hoe beter, want dat wil zeggen dat er bij de jeugd toch nog interesse is voor modelspoor, en dat ik hoopvol voor de toekomst

Inderdaad, Peter. Daar kunnen we alleen maar blij mee zijn.
Goed zo, mannen van 14 ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railman56

nog een paar en de toekomst is verzekerd
welkom op het forum
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

T03

Vive le jeunesse! Veem plezier hier[:)]

SpGr[;)]
Marc
"I have a train riding in my brain"

Michiel

Ook van mij een van harte welkom. Echt tof te lezen dat we hier een jonge generatie van actieve forumleden hebben.

groetjes, en succes met je minibaantje!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Wat meer jeugd, doet deugd [:D] [;)] [8D]
Welkom, Nicolas [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ruben13

welkom,

(even en correctie we zijn met vier tussen 14-15 jaar [:)](

Paulogic

Welkom jonge collega('s),

Nu voel ik mij toch al weer wat beter in mijn vel. Ik voel me ook nog 14 al zie ik er maar
10 uit. [:p]
Mijn vrouw beaamt dit zonet volledig [:D]
mvg,
Paul(ogic)

loebaske

Wauw, wat is het leuk om jonge gasten hier te verwelkomen, want tenslotte zijn het die jongens die onze hobby gaan verder zetten.
Bij deze welkom Nicolas [;)]

just4fun

Ik ben ook 14!
Met meer dan 30 jaar ervaring ;-)
Welkom aan allen en zeker de jeugd!
Paul