Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Climate Express Train

Gestart door chef garde, 05 december 2009, 12:08:20 PM

C-rail

Ben gaan spotten vandaag, en hij is niet doorgereden.[B)][:(][:(]
Ik heb wel een 21/27 (moet eens kijken wat het was) met i10 en een blauwe resto gefilmd![^]

C?dric

PS: wanneer passeert hij nog?


dgrr57

citaat:
Geplaatst door C-rail

Ben gaan spotten vandaag, en hij is niet doorgereden.[B)][:(][:(]
Ik heb wel een 21/27 (moet eens kijken wat het was) met i10 en een blauwe resto gefilmd![^]


Dit was de Belgische Climate Express [;)]

chef garde

Knap Wim!!!  Schone trein ook!!  Al stel ik mij dan weer vragen bij de "ecologische voetafdruk" voor het "maken" van deze trein, 12 rijtuigen voorzien van een andere livrei, al dan niet gespoten of met stickers, 2 27's in dubbeltractie en waarschijnlijk alle rijtuigen voorzien van airco ...

dgrr57

citaat:
Geplaatst door chef garde

Knap Wim!!!  Schone trein ook!!  Al stel ik mij dan weer vragen bij de "ecologische voetafdruk" voor het "maken" van deze trein, 12 rijtuigen voorzien van een andere livrei, al dan niet gespoten of met stickers, 2 27's in dubbeltractie en waarschijnlijk alle rijtuigen voorzien van airco ...


Het zijn stickers.
En een geluk dat die gasten met de trein gaan, want met auto of het vliegtuig was het nog veel erger geweest [:(][:(][:(][:(]

C-rail

Iemand een idee wanneer de climate express nog's rijdt?

nmbs

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door chef garde

Knap Wim!!!  Schone trein ook!!  Al stel ik mij dan weer vragen bij de "ecologische voetafdruk" voor het "maken" van deze trein, 12 rijtuigen voorzien van een andere livrei, al dan niet gespoten of met stickers, 2 27's in dubbeltractie en waarschijnlijk alle rijtuigen voorzien van airco ...


Het zijn stickers.
En een geluk dat die gasten met de trein gaan, want met auto of het vliegtuig was het nog veel erger geweest [:(][:(][:(][:(]


Wie zegt dat gans dat ecologisch gedoe wel waar is??  In de geschiedenis van onze bol zijn er ook al temperatuursverschillen geweest, en toen was er nog geen industrie en stond bijna gans de bol vol groen.  Een veel groter probleem is dat we gewoon met veel te veel beginnen te zijn.  Een geboortebeperking zou geen slecht gedacht zijn, tenzij we een andere planeet bewoonbaar kunnen maken