Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Nieuweling

Gestart door OMC, 01 december 2009, 01:53:21 AM

OMC

Goedenacht, ik ben John Liekens, momenteel 23 jaren oud en afkomstig/woonachtig te Berchem bij Antwerpen. De interesse in treinen heerst reeds 16 jaar, toch ben ik slechts de helft van dat aantal jaren actief bezig met modelbouw (en dan nog op een vrij laag pitje). Zelf bezit ik wel redelijk wat rollend materieel en heb ik een voorliefde voor het 2-railsysteem en analoog rijden. Sinds eind 2007 ben ik me meer en meer beginnen verdiepen in het grootbedrijf door middel van foto- en filmografie, eerlijkheidshalve zeg ik er ook bij dat ik g??n topfotograaf ben en nog iedere dag bijleer. Mijn website puilt dan ook niet uit van superfoto's zoals anderen in het vak dat wel hebben vind ik. Waar ik kan zal ik op het forum mijn steentje bijdragen, anderzijds zal ik mijn ogen de kost geven en de vele kostbare tips zeker onthouden met het oog op mijn eigen modelbouw die er - hopelijk - ooit zal komen. Slaapwel! :o)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

edwintje

welkom op dit forum jhon[:)],  hier valt enorm veel te leren,van ervaren mensen.Stel veel vragen

vriendelijke spoorse groeten detlev en edwin[;)]

Gerolf

Welkom, John. 2-rail, analoog [8D]
Aan je foto's te zien ben je regelmatig vlak bij mijn huisje [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Hoi John , je gaat hier zeker je " ding" vinden , welkom bij de club.[;)]

Mss kunnen we samen eens gaan spotten, maar dat kunnen we beter via PM regelen h?.

Mooie foto's trouwens.

T03

Hallo John,

veel plezier hier[;)]
SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

OMC

@ edwintje: bedankt!
@ Gerolf: ja, 2-rail, een gewoonte die ik van mijn pa heb overgenomen :)
@ Ervin: bedankt, ik heb hier zeker al bruikbare tips gevonden! En dat spotten gaan we zeker eens doen als je een vrij moment hebt :)
@ T03: bedankt, will do ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

trainfreak

John, welkom op het MSMforum!
Mij ken je wel vanop de andere forums[:p]
Spoorse groeten
Dimitri

OMC

citaat:
Geplaatst door trainfreak

John, welkom op het MSMforum!
Mij ken je wel vanop de andere forums[:p]


Klopt, jouw naam heb ik hier al meer gezien [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

railman56

veel nieuwe leden de laatste tijd
hoe meer zielen, hoe meer vreugde
van harte welkom
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

loebaske

Tof, weer een nieuw forumlid bij, we zullen elkaar wel eens treffen[;)] want hang langs alle kanten van land wel eens rond[:)][:)]

OMC

Bedankt iedereen voor de hartelijke ontvangst, ik ga me hier rap thuisvoelen denk ik :)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be