6019

Gestart door chef garde, 28 november 2009, 15:55:01 PM

chef garde

Aan het atelier van Schaarbeek zag ik vandaag een 60 staan, voor zover ik kon lezen de 6019.  Iets verder in de groep G van Schaarbeek staan een paar K-rijtuigen.  Is er een rondrit op til??

trainfreak

De 6019 is een tijd geleden door TSP opgekocht.
(bijna) Alle locs waar TSP restauratiewerk aan heeft komen naar Schaarbeek.
De 6019 staat daar dus voor een revisie, of om een nieuw kleedje te krijgen ofzo...

Die K rijtuigen zijn ook van TSP en staan ook bijna altijd in Schaarbeek
Spoorse groeten
Dimitri

B-Cargo

Zou tof zijn moest de 6019 terug gereviseerd worden en inzetbaar zijn op het NMBS net!![:D]
K rijtuigen van TSP staan vaak in FSR maar die van Holding patrimonium ook, weet wel niet welke rijtuigen van wie zijn? daarmee doel ik op hun UIC nummers. Heeft TSP niet K-rijtuigen van de voormalige Vennbahn overgenomen?

trainfreak

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

Zou tof zijn moest de 6019 terug gereviseerd worden en inzetbaar zijn op het NMBS net!![:D]



TSP heeft nog altijd de 6077 die mag bollen als hij gekeurd is..
Spoorse groeten
Dimitri

B-Cargo

dat is waar, maar een treinschakeling zou leuk zijn h? [:)]

chef garde

Mja, het nummer 6019 weet ik nu niet voor de volle 100% of het deze was, heb die immers van relatief grote afstand gezien, dacht daarin het nummer 6019 te zien, kon misschien ook 6077 zijn ...

trainfreak

citaat:
Geplaatst door chef garde

Mja, het nummer 6019 weet ik nu niet voor de volle 100% of het deze was, heb die immers van relatief grote afstand gezien, dacht daarin het nummer 6019 te zien, kon misschien ook 6077 zijn ...



Hoe zag hij eruit?
De 6077 is volledig groen met 2 fijne lijnen op de zijkant (foto)
De 6019 is ook groen maar die heeft 2 fijne lijntjes zoals de 6077, met onder de onderste lijn nog een dikke lijn. (foto)
Spoorse groeten
Dimitri

chef garde

Dan was het toch de 6019, mn lenzen doen het dus nog!  Matgroene kleur met een streep erin.  Eerste keer dak zo'n machine "bewust" int echt zie, de vorige keer dak hem zag liep ik waarschijnlijk nog met een pamper rond.