Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Roco 10764

Gestart door tonycabus, 20 juni 2005, 23:21:14 PM

tonycabus

Hallo!
Bij de eerste "LokmausII" heeft Roco de versterker 10761 bijgeleverd (in de startsets) en die kan geen decodergegevens uilezen.
Roco beloofde dat dit met de volgende uitgave wel zou kunnen.
Ik had net de gelegenheid er eentje (met muis en trafo) goedkoop op de kop te kunnen tikken (tok tok) en zou eens willen weten of iemand al zo'n ding heeft en wat de ervaringen ermee zijn...

Komt voor iedereen wel van pas, ook Dirk Melkebeek, voor het vervolg van zijn serie.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

argilla

Het is zo dat de toekomstige locmuis 3 ( met booster) dit wel aankan. Als fan van digi-roco , heb ik al een mailtje gestuurd naar Roco. Geen replay gekregen ( ook niet net )Echter naar mijn weten is die (nog) niet uitgeleverd ?  En ja dat zal een hulp zijn , dat uitlezen van de decoder.Wat Roco wel heeft ( wat vele niet weten) is dat Roco een interface leverd die de decoder up-date althans volgens de bijgeleverde gebruiksaanwijzing ( alles behalve nederlands of course !). Dat is alles wat ik erover kan vertellen.
Dus wie weet meer ???[?][?][8D]
Das niet veel he Tony Sorry
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

marimon

Zou het daarom zijn dat mijn nadien aangekochte Roco 59 met Lenz decoder geen vin wil verroeren met die 10761? Enkel maar een paar schokjes bij het instellen van de functies 1-4?

Groeten,
Marc
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

n/a

citaat:
Geplaatst door marimon

Zou het daarom zijn dat mijn nadien aangekochte Roco 59 met Lenz decoder geen vin wil verroeren met die 10761? Enkel maar een paar schokjes bij het instellen van de functies 1-4?

Groeten,
Marc



Nee, dat heeft hier niets mee te maken, maar meer met zijn de juiste rijstappen ingesteld op de locmouse, oftewel komen die overeen met die van de lok. Als dat het geval is, dan is er iets anders aan de hand, misschien wel een decoder defect, even op een ander systeem controleren, in de winkel bijvoorbeeld waar hij gekocht is.

Wim

argilla

Heb ik ook gehad. Laagste instelling gebruiken 28 stappen. Dwz je decoder is eentje van de oude generatie . Weet je nog dat ik dit in een vorige rubriek aankaarte ( condenz loc reeks25 van Trix) Nu doet ie het wel dank zij die tip[:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15