Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

project Diest

Gestart door eddy, 27 november 2009, 18:53:36 PM

argilla

prachtig eddy, hier zul je je kunnen uitleven.
Wanneer mag ik eens op bezoek komen ( we wonen toch echt niet ver van elkaar he)
of ga je een opening doen met receptie [:D][:D][:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

PeterVG

Boeiend om zien dat er in de buurt nog modelspoorders gedreven bezig zijn.  Een kennis van mij heeft op zijn zolder ook een station Diest gebouwd.  Jammergenoeg is bij hem het hobbyvuur gedoofd en vangen de rails enkel maar stof. Hij koos voor het Diest van begin jaren 80 zonder bovenleiding en met koudijs aansluiting.  Jammer dat je kiest voor de huidige saaie periode.

eddy

@Argilla,
we zullen wel eens afspreken,receptie volgt later.[:D]
@Peter,
T'ja smaken verschillen.[;)]
groeten eddy

Mattias

Hoe staat Diest er vandaag bij, zo'n 4 maanden na de laatste update?? [:p]

Een mooi en tof project dat ik reeds vanaf het begin opvolg! [:)]
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

eddy

Oeps,niet veel verder.[V]Ben met vele zaken bezig,en de goesting is  de laatste tijd wel wat zoek.Hopelijk nemen we in de wintermaanden de draad terug op.

groeten eddy

Johan Poelmans

Ach, die goesting komt wel terug. Hier is het ook met ups and downs. Gewoon doen wat je graag doet ;)
 

Lei

Hoi Eddy,

Hoe zit het jong?Nog bezig?

Ben terug van weg geweest,te veel om mijn oren oa verhuis en inrichting,probeer nu door te zetten oa met pensionering in d epijplijn

Laat eens iets horen,

Mevg

Leo
 

eddy

Hoi Lei,
ja ik leef nog,maar niet meer bezig op mijn zolder.Ben met andere zaken bezig.

groeten eddy

Lei

Dag Eddy,

Tja,ken dat gevoel,soms duiken er andere zaken op en moet je willens nillens loslaten.

Mag ik indien jij tijd zou vinden toch eens langslopen om enkele technische vragen te kunnen stellen.

presseert niet,tijd genoeg

Mvg

Lei
 

Lei

Hoi modelspoorbouwers,

Is er nog nieuws ivm het project DIEST?
Is Eddy nog actief in de groep,hij woonde in Tessenderlo

Graag jullie reacties
 

Metpetergaathetbeter


Rangeerduivel

Als je op het profiel van Eddy klikt, en dan op "toon bijdragen" kan je zien met wat hij zoal bezig is.

Je kan hem desgewenst ook een PB sturen...

;)

edit; Peter schoot blijkbaar samen met mij wakker..(wij sliepen wel apart hoor! ;D)

Chrisrail

#102
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }