project Diest

Gestart door eddy, 27 november 2009, 18:53:36 PM

eddy

Zoals beloofd een foto van de treintjes zolder,is voor 95 % afgewerkt.Nog wat lijstjes en plinten plaatsen.Nu kan gestart worden met de onderbouw.
imghttp://i216.photobucket.com/albums/cc236/eddy2430/zolder001-1.jpg/img

groeten Eddy;)

chef garde

Respect!!  Hier zul jij jou kunnen uitleven man! [;)]

chef garde

Nog een klein vraagje, als je links de muur volgt, achteraan, zit daar nog een "verborgen" hoek???

ERVIN

Jawatte , Eddy ik voel het aan mijn water dat hier iets moois gaat geboren worden!![;)]

We verwachten natuurlijk wel regelmatig up-dates h?.

Knap afgewerkt hoor.

Jurgen

Jep, ik zie het al. Dat wordt een ovaaltje ergens in het midden. [B)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

gardevil

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Jep, ik zie het al. Dat wordt een ovaaltje ergens in het midden. [B)]



Denk je dat daar plaats genoeg voor is? [^][^]
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

eddy

Nog een foto met de sfeerverlichting,
.
@ Chef garde achter de hoek is geen berging voorzien,maar daar komt een klimspraal a la Gerolf.
Het schaduwstation komt op een hoogte van 80 cm,het zichtbare gedeelte komt op een hoogte van 110 cm.Waarom zo laag ? Het station van Diest ligt in een dal ook vanaf het station richting Hasselt liggen de sporen ver onder het niveau van de rijweg.Moet ook rekening houden met de hoogte van de zolder.Had het ook liever anders gezien,maar we moeten roeien met de riemen die we hebben,en ben niet ontevreden.
groeten eddy[;)]

conducteur

HELABA! da moest al lang af zijn[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Lol
Mooie grote ruimte!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Ferme ruimte [:p]
Hier ga je heel wat plezante uurtjes kunnen doorbrengen [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Lei

Daar kan ik alleen maar van dromen!Prachtig werk!Proficiat
 

PeterBrz

Mooie ruimte heb je ter beschikking [:D]
Hoe hoog is de ruimte eigenlijk (doorlooproute)? Het lijkt me nogal aan de lage kant, maar dat kan ook aan de foto liggen [:)]

Groeten, Peter

eddy

Ja ,zoals ik reeds zei,de doorlooproute is ongeveer 1,80 m.Ik had het ook liever wat hoger gezien,daarom komt de baan ook in het midden.De plaats waar het station gepland is  1,20 m breed.De verdere baan komt op een breedte van 60 cm.Natuurlijk een lengte van 14m maakt veel goed.
groeten eddy

Gerolf

En waarom niet langs de kanten je baan opbouwen? Dan heb je een goede ruimte om de zaak te bekijken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eddy

Heb ook daaraan gedacht,maar wil ook een knutseltafel voorzien,die komt aan de uitsprong van de schouw.Ook langs de wand zijn opbergruimtes voorzien en dus moeten bereikbaar zijn.Ook zijn leidingen voorzien voor CV ,dus de radiators komen langs de wand ,en daarboven u baan bouwen lijkt mij niet aangewezen.
Allezins bedankt voor het meedenken,en of alle voorstellen tot verbetering(of wijzen op fouten) zijn altijd welkom.
groeten eddy[;)]

eddy

begonnen met de onderbouw,


De dwarsverstevingen moeten nog aangebracht worden

Ook wat werkruimte ingericht


Zelfbouw hoogteregeling  voor de poten



groeten Eddy