Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

OCRE

Gestart door argilla, 16 november 2009, 13:29:45 PM

argilla

Voor de liefhebbers onderons die met 1/32 werken, kunnen hier eens een kijkje nemen.


-Nieuw van Occre:

De nieuwe modellen zijn binnenkort leverbaar maar nu al te bestellen!

De sets zijn door de uitstekende bouwbeschrijving en goed voorbereide onderdelen zonder veel technische kennis zelf te monteren.

Een elektrische aandrijving voor de modellen is ook leverbaar.

Meer informatie over de modellen krijgt u door op het plaatje of de tekst naast het plaatje te klikken.

Op www.occre.com zijn ook instructievideo?s te zien.

   
 OCCRE 53006 La Coruna
 ?89.00
 

   
 OCCRE 53007 Tram San Francisco
 ?99.00
 

   
   
 OCCRE 54001 Adler
 ?129.00
 

   
 OCCRE 54002 BR-18
 ?389.00
 

   
 OCCRE 56000 Coche Costa M.Z.A. (BCWFFV24)
 ?129.00
 

   
 OCCRE 56001 Adler-Waggons
 ?125.00

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

n/a

zien de modellen er, na afwerking en door al die houten onderdelen, niet te houterig uit?
De video's van de montages op de site van //www.occre.com tonen in ieder geval dat het inderdaad niet zo moeilijk lijkt.

Weet je ook waar je ze kan bestellen (in ons belgiekse of course)?

Rochevalien

Ik kan helemaal niets zien op die site???????

Gerrit

Peter

citaat:
Ik kan helemaal niets zien op die site???????


Ik ook niet [:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik kan helemaal niets zien op die site???????

Gerrit


Toen bugs de link stuurde was er wel iets te zien. Nu niet meer [:(] Waarom [?]

n/a

De site ligt inderdaad plat.
Ga misschien eens kijken bij //www.grootspoor.com daar vindt je in de catlogus "new products" "occre2009" een volledig overzicht van het spoormateriaal.

Rochevalien

Ben eens gaan kijken op grootspoor,die tram van Lisabon is een schatje[:p][:p][:p] echt iets voor een mini-baantje[:D][:D][:D][:D]
Het is allemaal in gelaserd hout gemaakt,eens iets anders dan plasticcard .Misschien bestellen we wel wat[;)]

Gerrit

pabe

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ben eens gaan kijken op grootspoor,die tram van Lisabon is een schatje[:p][:p][:p] echt iets voor een mini-baantje[:D][:D][:D][:D]
Het is allemaal in gelaserd hout gemaakt,eens iets anders dan plasticcard .Misschien bestellen we wel wat[;)]

Gerrit



Gerrit,

wij waren enkele jaren geleden op city-trip in Lissabon, en heb nog wel wat foto's van de trammekes..  ooit al eens op dit forum gepost.
Laat mij maar weten indien interesse..

grtz,  Paul

n/a

De site www.occre.com is weer on-line, was waarschijnlijk voor onderhoud eraf gehaald. Spijtig genoeg kan je hem consulteren in verschillende talen maar niet in het nederlands.

citaat:
De nieuwe modellen zijn binnenkort leverbaar maar nu al te bestellen!


argilla, weet je ook te vertellen waar je ze kan bestellen behalve bij grootspoor.com



Rochevalien

De modellen zijn w?l op 1/24 en niet op 1/35 zoals in de eerste post gemeld werd.

Gerrit

eekhoornn58

citaat:
argilla, weet je ook te vertellen waar je ze kan bestellen behalve bij grootspoor.com


Ja, bij Hobby en Modelbouw.
De presentatie is daar trouwens WEL in het Nederlands (zoals het volgens mijn ook hoort).

Je krijgt bij bestelling van alle OcCre modellen bij Hobby en Modelbouw ook een Nederlandse bouwbeschrijving bij, bij anderen niet.
De moeite waard om eens te bekijken, een heel aparte website met soms uniek aanbod voor LGB en andere spoorgroottes, wat anderen vaak niet hebben.

//www.hobby-en-modelbouw.nl
Kijk bij "OcCre modelbouw" en de afdeling "Modelspoor"