Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

CD van Busch met achtergrondbeelden

Gestart door amest, 10 november 2009, 14:49:13 PM

br212

#15
citaat:
aha niet compatibel met VISTA.


Plaatjes zijn plaatjes en op Vista werken de busch CD's ook prima. Afdrukken kan ook op banners / canvas via www.canvasdruk.nl

amest

#16
citaat:
Geplaatst door Gerolf

Mooie afdrukken.

Maar toch:
- 25 cm is niet zo hoog, h?. Ik zou toch minstens voor het dubbele gaan.
- Tracht de horizon op ooghoogte, of beter: op de hoogte waar men naar kijkt, te krijgen.




ik zat wat in de knoei met het schuine dak waar ik vrij dicht tegen zit...

de horizon van de "vlakte" zou lager moeten. Voorlopig ga ik dit stukje zo laten, het gaat er bij mij maar om om een gevoel van verderzetting te hebben en dat is er toch een beetje.
Voor mijn volgende achtergronden weet ik alweer waar ik op moet letten, al doende leert men ook zeker...
groeten,

Arvid

amest

#17
citaat:
Geplaatst door br212

citaat:
aha niet compatibel met VISTA.


Plaatjes zijn plaatjes en op Vista werken de busch CD's ook prima. Afdrukken kan ook op banners / canvas via www.canvasdruk.nl



a ok, zal dan nog moeten zien of het nuttig is om aan te schaffen..., bedankt
groeten,

Arvid

hobbyist

#18
Ik heb ook geprobeerd een achtergrond af te drukken maar krijg telkens maar 1 blad. Welk programma gebruiken jullie daar voor?.

amest

#19
citaat:
Geplaatst door hobbyist

Ik heb ook geprobeerd een achtergrond af te drukken maar krijg telkens maar 1 blad. Welk programma gebruiken jullie daar voor?.



ik gebruikte gewoon photoshop. maar dit lukt waarschijnlijk ook met andere programma's.
Ik heb twee posters 50x75 laten afdrukken voor dit experimentje, gewoon via een fotocentrale (internet). Dit om zo weinig mogelijk naden te hebben.
ik heb zelf geen printer en vind een A4 wat klein...
groeten,

Arvid