Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 87

Gestart door doomslu, 08 november 2009, 20:45:30 PM

chef garde

Kan iemand mij vertellen waar het HobbyCal Decalpapier kan gekocht worden dat beschreven staat op p.13??


marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door just4fun

citaat:
Geplaatst door Gerolf

... ik probeer het te versturen naar Schellebelle, maar scarlet heeft blijkbaar weer problemen met grotere mails ...


Gerolf,
ik gebruik daar (voor m'n werk) www.yousendit.be voor, gratis tot 100Mb in ??n file (dus indien nodig alles zippen). En reclame heb ik er nog nooit van gekregen na aanmaak van een login, daus ook dat valt dan weer mee.
Er zijn nog soortgelijke servers.
Paul


Paul,

Dan heb je geluk gehad. Ik heb via yousendit al zo'n 3 zware mails naar Roderik verstuurd. En het werkt perfect. Maar ik heb daarna w?l zo'n zestal reclamemails van hen ontvangen.

Gerolf

't Is nogal zwaar off-topic, maar voor yousendit moet de ontvanger ook dat softwarepakket hebben.
De mails zijn intussen al lang de deur uit, op de gewone manier. Met wat geduld ... [;)]

Dat decalpapier: alleen vanuit de States, dus ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jakke

citaat:
Geplaatst door Gerolf

't Is nogal zwaar off-topic, maar voor yousendit moet de ontvanger ook dat softwarepakket hebben.
De mails zijn intussen al lang de deur uit, op de gewone manier. Met wat geduld ... [;)]....


Eveneens off-topic .
Ik gebruik soms de free versie van you-send-it maar heb , buiten een mail om de aandacht te vestigen op de prima eigenschappen van de betalende versies , nooit reklame binnen gekregen .
De bestemmeling hoeft volgens mij enkel een link open klikken en downloaden maar en hoeft geen you ... ge?nstalleerd te hebben .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Baureihe 103

Zaterdag hoop ik dat het blad in Gouda verkrijgbaar is
wordt dan weer een leuk weekend.

Groetjes Bert
Bestaat er een andere hobby.