Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

weatheren eaos-containerwagens

Gestart door rixke rail, 08 november 2009, 17:48:29 PM

loebaske

Bedankt Luc, je mag die gerust eens op een stick zetten en als je in de buurt bent breng die eens binnen, kan dan die honderd foto's copie?ren naar de peecee terwijl je naar men baantje kijkt[;)][;)]

Baureihe 103

Beide Bedankt,

voor het plaatsen van de foto's van de containers
kunnen we weer met z'n alle inspiratie opdoen.

Groetjes Bert[:)]
Bestaat er een andere hobby.

ERVIN

Zeker en vast bedankt, ga ik eveneens goed kunnen gebruiken voor mijn container-terminal.[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Bedankt Luc, je mag die gerust eens op een stick zetten en als je in de buurt bent breng die eens binnen, kan dan die honderd foto's copie?ren naar de peecee terwijl je naar men baantje kijkt[;)][;)]

We gaan dat ne keer afspreken, Eric. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rixke rail

Na het aanschouwen van de geplaatse foto's van containers, deze namiddag wat nuttig bezig geweest ...

Een aantal grote.


Een aantal kleine.



De vergrendeling in metaalkleur gezet.

Graag andermaal uw kritiek a.u.b.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rixke rail

Ik had een paar dubbele nummeringen, dus heb ik die maar omgenummerd. Door het weatheren valt het niet op, dat die hele sectie gemaakt is op zelfklevend printerpapier en er gewoon opgekleeefd is, of toch nauwelijks, toch ... ? [:I]



Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN