Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door Baureihe 103, 05 november 2009, 21:53:45 PM

Baureihe 103

Beste forum leden,

laat ik mij eerst maar eens voortstellen, mijn naam is Bert,gehuwd en vader van 2 jongens. Niet woonachtig in Belgi? maar in het koude kikkerlandje en dan ook nog eens boven de grote rivieren.
Vanaf mijn vierde jaar met ups en downs bezig met deze mooie hobby.
Nadat ik getrouwd ben en de kinderen aan de knop van de trafo konden draaien is het geweldige virus niet meer verdwenen.
Zelf rij ik M?rklin H0 en heb gelukkig een vast baantje niet super groot maar ik ben er wel tevreden mee.  
Ik ben al een tijdje een stille lezer op dit forum en vond dat er buiten het mooie forum in Nederland waar ik redelijk actief mee bezig ben dat hier ook leuke topicjes staan. Maar als je je niet hebt aangemeld kan je helaas niet reageren. Dus de stoute schoenen maar aangetrokken en een accountje aangemaakt.
Mijn favoriete bezigheid is scenery en weatheren van alles wat met modelspoor te maken heeft.
Ik zal hier dus ook geregeld een topicje plaatsen over ??n van deze
leuke onderdelen van de hobby.

Groetjes Bert en tot ziens op het forum
Bestaat er een andere hobby.

patatje70

we zijn benieuwd..alvast welkom op dit forum

mvg Wim

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

glamo

welkom op het forum bert, veel plezier hier[;)]
 

Baureihe 103

Beste allemaal,

Bedankt voor de reacties en het warme welkom,

Groetjes Bert
Bestaat er een andere hobby.

T03

"I have a train riding in my brain"

remcy

Hey Bert
Ook ik heb me op aanraden van jou hier aangemeld .
Dus daarvoor dank!!
Spreek je snel weer
groetjes Robert

Intens

Hoi Bert en Remcy,

Is makkelijker om beide tegelijk te verwelkomen aangezien ik jullie naam van een andere forum ook ken.

Welkom op dit geweldige forum.

Groeten,
Ilja
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

Michiel

Bert, van harte welkom!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

M - rail

Hallo Bert,


Heb het gevonden dus dit forum
En heb me dus ook aangemeld op aanraden van jou en Robert.

dus we zien hier de update's ook wel verschijnen.


gr Frans