Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Modeltreinen deze avond op de VRT

Gestart door tufken, 05 november 2009, 19:32:37 PM

tufken

Deze avond komt er een stuk voor in Man bijt Hond over modeltreinliefhebbers.

We hebben deze namiddag telefoon gehad om enkele vrijwillers aan te duiden om hun baan te tonen
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


trainfreak

Ik ben nu aan het kijken.
Als ik het niet vergeet probeer ik het vannacht op te nemen, dan kan ik het morgen online plaatsen[:)]
Spoorse groeten
Dimitri

tufken

Heruitzending om 23u50  en op vrijdag 06/11/2009 na het nieuws van ??n uur
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Pol

Veel prettig gezever ... Maar wel een heel knappe baan!!! Ik heb maar een klein stukje gezien; van wie of wat is deze baan?[^]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

loebaske

De opnames zijn gebeurd bij de AMRA, maar denk dat dit hier totaal niet past[;)] zou beter thuis horen bij het draadje "spoorwegen in de media"[:)][:)]

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

C-rail

Schone baan, wel nen onnozelen uitleg[:D]

belair


GECE

Het was een uitzending van "Man bijt hond" en was luchtig bedoeld.
Ze wilden de treinstaking vanuit een andere hoek dan de andere journalen laten zien.

Guido

trainfreak

Spoorse groeten
Dimitri

C-rail

citaat:
Geplaatst door GECE

Het was een uitzending van "Man bijt hond" en was luchtig bedoeld.
Ze wilden de treinstaking vanuit een andere hoek dan de andere journalen laten zien.

Guido



Ik lach er maar mee, hoor.
Het was wel grappig!!
Mooie baan trouwens.

C?dric

Jurgen

Volledig van de pot gerukt, maar wel leuk om te zien.

Ik vraag mij eigenlijk af hoe men begint met zo'n staking. Begint de trein van 5 voor 10 nog te rijden of blijft die gewoon staan in zijn station?

In een magazijn kan men om 10 uur zeggen, voila, iedereen stopt. Maar een trein die aan het rijden is gaat toch niet midden op de baan stoppen? Stopt die dan op het moment dat hij geen volledige rit meer kan afwerken of werkt hij de rit van net voor 10 uur nog af en stopt hij dan in het volgende station?

Goeie vraag h?? [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PeterBrz

Dimitri bedankt voor het filmpje op Youtube te plaatsen :D
Ben al de herhalingen vergeten op te nemen, erg eh [:D]

Een beetje jammer dat er geen treinen rijden, want het is een prachtige baan zo te zien!

Groeten, Peter

Gerolf

Geestig [:D]
Ik heb het gisteren niet gezien, en ook de herhaling vanmiddag gemist, dus merci voor de link [:X]
Die baan van AMRA is zeker de moeite, de club ook trouwens [8D]
Tof om die mensen mee te zien acteren in het filmpje.
Het doet wel wat denken aan het "in de gloria"-ding, maar dit is op een andere manier even "prettig gestoord" [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Niet te veel vertellen h?, ik moet er nog naartoe kijken (heb het opgenomen)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum