Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

type 72 rangeerloc

Gestart door Kris, 03 november 2009, 08:58:18 AM

Kris

Hallo,
Nog enkele foto's van de schildervordering , basisschildering is nu afgewerkt wel moet er nog wat bijgewerkt worden en details geschilderd , schilderen is niet direct mijn specialiteit , beschrifting en details nog aan te brengen



Driesel


citaat:
schilderen is niet direct mijn specialiteit


Ziet er toch mooi strak uit, vind ik.

Proficiat!

chef garde

zeer mooi!! ziet er plots een heel pak anders uit met de laag verf erover ...

Gerolf

citaat:
schilderen is niet direct mijn specialiteit
Dat is het nadeel met detailfotografie, h?: je ziet alles, ook dat je hier en daar "buiten de lijntjes" hebt gekleurd [;)]
Ik twijfel er niet aan dat jij dat nog kan rechtzetten. Je resultaat mag er (ook nu al) ?cht wel zijn  [:p] [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Heb iemand al een te goei een fabrieks schildering bekeken, daar zitten ook altijd fouten op, dus dit is zeker goed gespoten.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Thommy

ik zou gewoon wat durven retoucheren. Eventueel zelfs wat verouderen en dan valt het helemaal niet op.

Maar zoals gezegd, in het echt zitten er ook wel soms een foutje in.

ik vind het echt knap gedaan, chapeau
Greetz

Thommy

Koen

Dag Kris,

Knap werk [:0] Prachtige schildering!
Ongeloflijk hoe je vanuit het niets een loc kunt toveren. Daar mag je best fier op zijn.


Mvg

Koen
Nooit te oud om te leren

Kris

Hallo,
Bedankt voor de bemoedigende reacties , zelf zie je natuurlijk vooral je fouten , ik kon het niet laten om er terug eens het onderstel onder de kap te plaatsen , hopelijks kan ik volgende week beginnen met de cijfers aan te brengen , resterende details vast te zetten, lampen af te werken ... en een laagje vernis erover en dan is mijn eerste loc een feit. Ik ben al volop aan het uitkijken welke loc ik als volgende zal uittekenen


vanmiegroet

de 7209 in betere tijden.
in vergelijkimgmet dat ben ik met mijn bouwpaketten niks
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Alain

Kris, ziet er gewoon schitterend uit.
Je mag terecht fier zijn op je werk. [:)]

Gerolf

Een fantastisch resultaat voor een prachtig project, Kris [8D] [:p] [:0]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

chef garde

Klein vraagje Kris, is uw loc binnenkort in Mechelen te bewonderen???

Kris

Hallo,
Ik kom zeker naar Mechelen en tegen die tijd zou hij volledig moeten afgewerkt zijn,Ik zou de loc en de tekeningen kunnen meebrengen maar ik ben geen lid van een modelbouwclub ( hier in de westhoek is er geen) mogelijks moeten we met de geintereseerde maar ergens afspreken . Is er geen standje van het forum of zo?



bollen neus

Kris,

Schoon machientje, knap werk waar je veel plezier mee mag beleven.[:)]
Proficiat !!

conducteur

PRACHTIG!
Is Oostende dan zover? Of binnenkort bij ons, De Dwarsliggers, in Zeebrugge?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum